salah Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, og det begynner å irritere meg. CD-spillere slår seg plutselig på, dører lukker seg, ting detter helt plutselig ned (de kan ikke ha gjort dette sånn tilfeldig ettersom det er imot de fysiske lovene) og slike ting. Nå har jeg sett meg lei, jeg er dritt lei av å løpe opp to etasjer for å slå av en CD-spiller som plutselig setter seg på full guffe og spiller den aller verste CDen med den aller verste sangen helt høyt klokken 03:30. Senest nå. Her sitter jeg og slapper av, så plutselig slår musikkanlegget seg på i 3. etasje. Når jeg stikker opp for å slå det av, lukker døra til baderommet seg. Det er ingen vindu eller noe sånt åpent heller. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre mot disse spøkelsene? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Høres skummelt ut. Får vel få tak i en prest eller noe da? Eller en fremmedkulturell med tromme og bobletang? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Legg fra deg de sokkene som du røyker? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ta ut den cd'en som står i? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, og det begynner å irritere meg. CD-spillere slår seg plutselig på, dører lukker seg, ting detter helt plutselig ned (de kan ikke ha gjort dette sånn tilfeldig ettersom det er imot de fysiske lovene) og slike ting. Nå har jeg sett meg lei, jeg er dritt lei av å løpe opp to etasjer for å slå av en CD-spiller som plutselig setter seg på full guffe og spiller den aller verste CDen med den aller verste sangen helt høyt klokken 03:30. Senest nå. Her sitter jeg og slapper av, så plutselig slår musikkanlegget seg på i 3. etasje. Når jeg stikker opp for å slå det av, lukker døra til baderommet seg. Det er ingen vindu eller noe sånt åpent heller. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre mot disse spøkelsene? 6284577[/snapback] Slutt å røyke bong.. Evt gå og legg deg.. Nerva blir frynsete når ikke man for nok søvn. :!: Lenke til kommentar
Paull Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du burde nok ringe noen.. But.. Who you gonna call!? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ta ut kontakten på spilleren når du ikke hører på, å lukk alle dørene når du har gått igjennom de. Det burde vel ordne det meste. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hvis det er lit trekk i huset så skal det ikke mye til for en dor flyr opp. Skjer ofte med dra mi. Musikken kan starte av ustabil strom, noen nabor har kontroll som kan slaa inn paa din, eventuelt har du dyr? Ugh, tastaturet har gaatt vrang, og vill ikke l ystre. Haha, sikkelig passende. Prosjektoren min skrudde paa seg selv akuratt naa. Mye mulig jeg kom borti knappen naar jeg flytta tastaturet, men passende uannsett. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 oho..sånt humbugg skjer her også..... Hos oss har vi flere telefoner i huset og plutselig når du er hjemme alene eller er i 2.etasje kan telefonen finne på å ringe med en helt spesiell ringetone. Og på displayet til de andre telefonene står det internsamtale tvstue. Og denne tvstua ligger i kjelleren Når du tar telefonen hører vi bare piping men det som er merkelig er at det er ingen her hjemme som har lagret internsamtalen fra tvstua med navnet "tvstue", vi har bare lagret det med nummer. Spooky.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, og det begynner å irritere meg. CD-spillere slår seg plutselig på, dører lukker seg, ting detter helt plutselig ned (de kan ikke ha gjort dette sånn tilfeldig ettersom det er imot de fysiske lovene) og slike ting. Nå har jeg sett meg lei, jeg er dritt lei av å løpe opp to etasjer for å slå av en CD-spiller som plutselig setter seg på full guffe og spiller den aller verste CDen med den aller verste sangen helt høyt klokken 03:30. 6284577[/snapback] Og CDen havner i spilleren helt av seg selv? Du har ikke engang bragt CDen inn i huset? Mystisk. Kan være spenningspekaer som trigger spilleren men det å den værste CDen inn i spilleren krever et spøkelse (eller menneske). At dører åpner/lukker seg er ikke uvanlig i eldre hus, særlig trehus. Eller... Søk på kinetic supernatural ... Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Naboen som har en kraftig fjernkontroll? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Kanskje naboene dine har en slik kontroll eller lignende/samme stereo bak veggen? Sikkert nok med samme merke. Og det med døra da. Har du et dyr som dulter etter deg når du går opp for å skru av stereoen? Edit: Spooky Ikke se filmene om du er lettskremt. Disse handler om spøkelser, orbs, fysisk umulige ting og diverse annet Endret 11. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du tilfeldigvis en sånn i huset? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du tilfeldigvis en sånn i huset? 6288350[/snapback] De er farlige! Men disse kan være farligere. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ja, og det begynner å irritere meg. CD-spillere slår seg plutselig på, dører lukker seg, ting detter helt plutselig ned (de kan ikke ha gjort dette sånn tilfeldig ettersom det er imot de fysiske lovene) og slike ting. Nå har jeg sett meg lei, jeg er dritt lei av å løpe opp to etasjer for å slå av en CD-spiller som plutselig setter seg på full guffe og spiller den aller verste CDen med den aller verste sangen helt høyt klokken 03:30. Senest nå. Her sitter jeg og slapper av, så plutselig slår musikkanlegget seg på i 3. etasje. Når jeg stikker opp for å slå det av, lukker døra til baderommet seg. Det er ingen vindu eller noe sånt åpent heller. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre mot disse spøkelsene? 6284577[/snapback] jeg vet om et bla nettsted/forum for dette: spørr på http://www.paranormal.no/ du edit: hvorfor ikke ta ut CD-enne? Endret 11. juni 2006 av Flemmingss Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Barbermaskinen min skrur seg av og til på nøyaktig klokka 4, hver onsdag. Det er ikke kødd, selv om man skulle tro det. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 sette opp et webcam foran cd spilleren din eller andre steder du trur det kan være noe. kanskje du får se noe spesielt. eller høre med naboen om han har likt stereoanlegg som deg. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Barbermaskinen min skrur seg av og til på nøyaktig klokka 4, hver onsdag. Det er ikke kødd, selv om man skulle tro det. 6288721[/snapback] sikker på at ikke du har en bios instilling som gjør deT? om ikke: ta ut batteriet Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Biosinnstilling? På en barbermaskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg