Gå til innhold

Det spøker her! Hva skal jeg gjøre?

salah

Anbefalte innlegg

Ja, og det begynner å irritere meg. CD-spillere slår seg plutselig på, dører lukker seg, ting detter helt plutselig ned (de kan ikke ha gjort dette sånn tilfeldig ettersom det er imot de fysiske lovene) og slike ting. Nå har jeg sett meg lei, jeg er dritt lei av å løpe opp to etasjer for å slå av en CD-spiller som plutselig setter seg på full guffe og spiller den aller verste CDen med den aller verste sangen helt høyt klokken 03:30.

Senest nå. Her sitter jeg og slapper av, så plutselig slår musikkanlegget seg på i 3. etasje. Når jeg stikker opp for å slå det av, lukker døra til baderommet seg. Det er ingen vindu eller noe sånt åpent heller.

Har noen forslag til hva jeg kan gjøre mot disse spøkelsene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, og det begynner å irritere meg. CD-spillere slår seg plutselig på, dører lukker seg, ting detter helt plutselig ned (de kan ikke ha gjort dette sånn tilfeldig ettersom det er imot de fysiske lovene) og slike ting. Nå har jeg sett meg lei, jeg er dritt lei av å løpe opp to etasjer for å slå av en CD-spiller som plutselig setter seg på full guffe og spiller den aller verste CDen med den aller verste sangen helt høyt klokken 03:30.

Senest nå. Her sitter jeg og slapper av, så plutselig slår musikkanlegget seg på i 3. etasje. Når jeg stikker opp for å slå det av, lukker døra til baderommet seg. Det er ingen vindu eller noe sånt åpent heller.

6284577[/snapback]

Slutt å røyke bong.. Evt gå og legg deg.. Nerva blir frynsete når ikke man for nok søvn. :!:

Lenke til kommentar

hvis det er lit trekk i huset så skal det ikke mye til for en dor flyr opp. Skjer ofte med dra mi. Musikken kan starte av ustabil strom, noen nabor har kontroll som kan slaa inn paa din, eventuelt har du dyr?

Ugh, tastaturet har gaatt vrang, og vill ikke l ystre.

Haha, sikkelig passende. Prosjektoren min skrudde paa seg selv akuratt naa. Mye mulig jeg kom borti knappen naar jeg flytta tastaturet, men passende uannsett.

Lenke til kommentar

oho..sånt humbugg skjer her også..... Hos oss har vi flere telefoner i huset og plutselig når du er hjemme alene eller er i 2.etasje kan telefonen finne på å ringe med en helt spesiell ringetone. Og på displayet til de andre telefonene står det internsamtale tvstue. Og denne tvstua ligger i kjelleren :ohmy: Når du tar telefonen hører vi bare piping :ermm: men det som er merkelig er at det er ingen her hjemme som har lagret internsamtalen fra tvstua med navnet "tvstue", vi har bare lagret det med nummer.

Spooky..

Lenke til kommentar

6284577[/snapback]

Og CDen havner i spilleren helt av seg selv? Du har ikke engang bragt CDen inn i huset? Mystisk. Kan være spenningspekaer som trigger spilleren men det å den værste CDen inn i spilleren krever et spøkelse (eller menneske).

At dører åpner/lukker seg er ikke uvanlig i eldre hus, særlig trehus.

Eller... Søk på kinetic supernatural ...

Lenke til kommentar

Kanskje naboene dine har en slik kontroll eller lignende/samme stereo bak veggen? Sikkert nok med samme merke.

Og det med døra da. Har du et dyr som dulter etter deg når du går opp for å skru av stereoen?

Edit: Spooky

Ikke se filmene om du er lettskremt. Disse handler om spøkelser, orbs, fysisk umulige ting og diverse annet

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

6284577[/snapback]

jeg vet om et bla nettsted/forum for dette:

spørr på http://www.paranormal.no/ du ;)

edit: hvorfor ikke ta ut CD-enne?

Endret av Flemmingss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...