buskmann Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Oppdaget at sammenføyningen er heller dårlig. Se bildet under. Hvilken medisin anbefaler dere? Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvilken medisin anbefaler dere? 6284467[/snapback] Ny potte... Hvis du ikke har veldig lyst til å finne fram sveiseapparatet Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Det bråker ikke noe mer enn vanlig. Faktisk oppdaget jeg det da jeg skulle bytte hjul. Må jeg gjøre noe med det? Dieselbil. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Er ikke helt sikker på om en slik potte går igjennom EU-kontrollen, men det koster uansett ikke så mye for en ny potte, hvis du har et eksosanlegg i flere deler... Tar heller ikke lang tid å skifte. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Dette er nødt til å bråke mer enn vanlig Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Dette er nødt til å bråke mer enn vanlig 6287243[/snapback] Det er to lyddempere på bilen og dette er den bakerste. Hadde sikkert vært verre hvis det hadde vært den fremre. Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 spørs om det er noe særlig å sveise på, da. du kan jo prøve, men anbefaler ny potte, gitt Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Ny potte koster visst 850 kroner. Er ikke det jeg har mest lyst til å bruke penger på, når det tydeligvis går fint med en defekt potte i dag (støy osv). Er det en brukbar/mulig løsning å sette på en halvmeter eksosrør i stedet for ny potte? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ny potte koster visst 850 kroner. Er ikke det jeg har mest lyst til å bruke penger på, når det tydeligvis går fint med en defekt potte i dag (støy osv). Er det en brukbar/mulig løsning å sette på en halvmeter eksosrør i stedet for ny potte? 6290718[/snapback] Nei. Å bytte potten med et rør er ikke en løsning. Og du må på overgangen tett (umulig å sveise etter ditt bilde å dømme). Dette gir eksoslekasje som kan suges inn i bilen og forgifte/sløve ned fører. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Her må du bytte potte. Iallefall så lenge du skal kjøre foskriftsmessig. Når den bakrepotta ser sånn ut vil jeg anta det også står vil snarlig oppstå lekasjer lengre fremre og. Kanskje på tide å bytte alt. Det er trossalt slitedeler et sånt eksosanlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå