Gå til innhold

Er blitt truet med suspension av blizzard.


Anbefalte innlegg

10 per server, 50 totalt er vel det faktiske antallet.

6299271[/snapback]

kom med bevis

6299317[/snapback]

Da gametimen min gikk ut 6. Juni, og jeg ikke kommer til å kjøpe noe mer kan jeg desverre ikke gi deg noen screns. Du kan dog lage noen alts og se selv.

6299355[/snapback]

se hvor, skal jeg slette en og be om restore og kanskje bruke den 1gang per acc? eller skal jeg lage en alt bare?

Isåfall skal det stå utafor "ingame" og siden du påstår det, er det din jobb å bevise det.

6299394[/snapback]

Trokke du helt skjønte hva jeg sa. Jeg snakket ikke om antall characters som kan restores, men antall maks characters per konto.

6299469[/snapback]

:blush: ops

 

Trodde du snakka om antal restores :) .

Trekker meg tilbake da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ingen som skjønner at det går ann å bli frustrert slik at de sletter characteren sin, men angrer etterpå? Jeg har ihvertfall slettet mainen min flere ganger i forsøk på å slutte å spille, men noen dager senere får jeg lyst til å spille igjen. Muligens dere tenker at man burde tenke gjennom konsekvenser og slikt før en avgjører en slik handling, men av og til gjør vi handlinger uten og tenke oss om.

Lenke til kommentar
Er det ingen som skjønner at det går ann å bli frustrert slik at de sletter characteren sin, men angrer etterpå? Jeg har ihvertfall slettet mainen min flere ganger i forsøk på å slutte å spille, men noen dager senere får jeg lyst til å spille igjen. Muligens dere tenker at man burde tenke gjennom konsekvenser og slikt før en avgjører en slik handling, men av og til gjør vi handlinger uten og tenke oss om.

6302983[/snapback]

Jaja, men greit nok det, men her virker det som om han har gjort samme feilen FLERE ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...