Gå til innhold

Er blitt truet med suspension av blizzard.


Anbefalte innlegg

Man trenger ikke å holde Shift inne.

6291814[/snapback]

 

Nei, greit, trykke på Caps lock, da. Det er uansett tre ting man må gjøre før charen blir slettet, det er ikke noe som skjer ved et uhell.

6292249[/snapback]

 

Nei er man edru og klarer å slette en char, da er det noe i veien. Personlig kjenner jeg flere kamerater som har klart å sletta mainen sin etter en dag på byn. (alkohol konsum osv)

 

EDIT:LEIF(s)

6292280[/snapback]

 

Er det noe mindre "i veien" dersom man sletter i fylla da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en mail fra blizzard, ikke akkurat hva jeg håpet på...

 

 

*******************

 

 

Date of violation: 12.06.2006 - 18:54:29

Character name involved: Viccy

Type of violation: Harassing Gamemasters

Details of incident: Constant ticketing after denial of a character restore

Consequences for account: Warning placed on account

 

Greetings Mr Morten Oppedal Gulbrandsen,

 

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game.

 

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.

 

We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, these can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

 

Please do not reply to this email as you will receive an automated response. If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to: [email protected]

 

Regards,

 

English Game Master Team

Blizzard Europe

 

*******************

 

 

Noen andre en meg som begynner å bli ganske mettet av blizzard nå? Jeg spør om hjelp og de setter warning på accounten min i stedet.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Fikk en mail fra blizzard, ikke akkurat hva jeg håpet på...

 

 

*******************

 

 

Date of violation: 12.06.2006 - 18:54:29

Character name involved: Viccy

Type of violation: Harassing Gamemasters

Details of incident: Constant ticketing after denial of a character restore

Consequences for account: Warning placed on account

 

Greetings Mr Morten Oppedal Gulbrandsen,

 

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game.

 

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.

 

We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, these can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

 

Please do not reply to this email as you will receive an automated response. If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to: [email protected]

 

Regards,

 

English Game Master Team

Blizzard Europe

 

*******************

 

 

Noen andre en meg som begynner å bli ganske mettet av blizzard nå? Jeg spør om hjelp og de setter warning på accounten min i stedet.

6298505[/snapback]

 

Du har etter hva jeg har forstått fortsatt å kontakte Blizzard selv etter at du fikk advarsel om å ikke gjøre det, så du kan vel skylde deg selv.

Lenke til kommentar
Noen andre en meg som begynner å bli ganske mettet av blizzard nå? Jeg spør om hjelp og de setter warning på accounten min i stedet.

6298505[/snapback]

 

Ja, buhu. Snakker om å sette seg selv i et uskyldig lys. Du har slettet en char med viten og vilje, fått beskjed om at du ikke får den tilbake siden du allerede har en restore på samvittigheten, og får beskjed om at avgjørelsen er endelig. Ikke send flere mailer.

 

Når du trykker deg gjennom advarsler om at sletting er permanent, og knotter inn "delete", så bør du ikke klage når charen din faktisk er borte.

Lenke til kommentar
hvorfor skal blizzard straffes for brukerns egne handlinger? Er jo ikke dems skyld at du trykker delete, deretter skriver delete. Men ditt valg.

6298844[/snapback]

Blizzard blir da ikke straffer? Hvis du mener at det blir ekstra arbeid så er det jo jobben deres uansett

Lenke til kommentar
hvorfor skal blizzard straffes for brukerns egne handlinger? Er jo ikke dems skyld at du trykker delete, deretter skriver delete. Men ditt valg.

6298844[/snapback]

Blizzard blir da ikke straffer? Hvis du mener at det blir ekstra arbeid så er det jo jobben deres uansett

6298946[/snapback]

å få tilbake character mer enn en gang stiller på lik linje som å få bytte mounten i en annen farge fordi du kjøpte feil.

Har ikke skjønt poenget med å slette chars i første omgang, med mindre det er en alt på lvl 10, noe du ikke trenger å restore heller

Lenke til kommentar

Det er ''greit'' å gjøre denne feilen en gang, emn flere ganger? Så vidt jeg vet kan du ha så mange chars du vil på din konto, så jeg ser ikke poenget i å slette en char. Jeg har selv slettet en jeg angret på at jeg slettet, men gidda ikke spørre om restore. Dete r bare å bite tenna sammen å begynne på nytt.

 

PS: Jeg har freeza accounten min.

Lenke til kommentar

Haha, good answer Blizz. Hvis du har klart å slette karakterer ved et uhell flere ganger, bør du kanskje se litt nøyere på hva du holder på med istedenfor å springe grinende til Blizz. Med en så massiv kundemasse kan du ikke vente at hver gang du gjør en slik katastrofal feil så skal de fikse opp igjen.

 

Synes det høres fair ut med 1 gang gjenoppretting per account. Har spilt siden det kom ut, har masse karakterer på flere servere - aldri slettet noe ved en feiltagelse. Samme er alle de som skal slutte med wow og sletter karakteren... For så en uke etter å whine til Blizz om at de vil ha den tilbake.

Lenke til kommentar
10 per server, 50 totalt er vel det faktiske antallet.

6299271[/snapback]

kom med bevis

6299317[/snapback]

Da gametimen min gikk ut 6. Juni, og jeg ikke kommer til å kjøpe noe mer kan jeg desverre ikke gi deg noen screns. Du kan dog lage noen alts og se selv.

6299355[/snapback]

se hvor, skal jeg slette en og be om restore og kanskje bruke den 1gang per acc? eller skal jeg lage en alt bare?

Isåfall skal det stå utafor "ingame" og siden du påstår det, er det din jobb å bevise det.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt forstå Blizzard her. Med tanke på alle millioner av kunder de har, så har de nok å henge fingrene i som det er, om ikke de skal hjelpe dustete kunder som sletter i hytt og pine, og angrer seg etterpå.

 

Vi vår håpe du har fått en lærepenge til neste gang.

 

PS. Dette minner meg om ordtaket: "Tøffe gutter tar ikke backup - men de gråter mye!"

Lenke til kommentar
10 per server, 50 totalt er vel det faktiske antallet.

6299271[/snapback]

kom med bevis

6299317[/snapback]

Da gametimen min gikk ut 6. Juni, og jeg ikke kommer til å kjøpe noe mer kan jeg desverre ikke gi deg noen screns. Du kan dog lage noen alts og se selv.

6299355[/snapback]

se hvor, skal jeg slette en og be om restore og kanskje bruke den 1gang per acc? eller skal jeg lage en alt bare?

Isåfall skal det stå utafor "ingame" og siden du påstår det, er det din jobb å bevise det.

6299394[/snapback]

Trokke du helt skjønte hva jeg sa. Jeg snakket ikke om antall characters som kan restores, men antall maks characters per konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...