Gå til innhold

Er blitt truet med suspension av blizzard.


Anbefalte innlegg

Enkel løsning. Slutt å slette chars.

 

"Mamma jeg har mistet 1000kr, hvordan får jeg dem tilbake?" "Ikke mist dem neste gang"

 

Ser ikke at han fikk tilbake den 1000-lappen nei. Blizzard kan vell gjøre hva de vil med characterene dine osv, du eier ikke charene dine, bare accounten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Btw, Suspension er ikke en ban. Så dem truer ikke med en ban, men med en suspension. (om konto blir suspendet, så må du oppgi all informasjon om den for og få den tibake.)

 

edit: viss du sletter og restorer i hytt og pine så er det jo ikke så rart at blizzard blir litt mistenksom ;)

Endret av KillerX
Lenke til kommentar

tror neppe jeg hadde funnet meg i detta. alså man betaler gode summer for og spille blizzard tjener gode penger de burde ærligtalt kunne gi litt kundestøtte.. håper virkerlig ikke mainen din var en lvl 60 dude med fult epic. alså når man bruker flere hundre timer på og spille opp en fyr på høyt nivå så må de kunne ta seg lit ttid for og restore en karakter. prøv igjen og kontakt noen andre game mastere er godt mulig du bare kom i kontakt med en skikkelig jævel..

Endret av neoman
Lenke til kommentar
tror neppe jeg hadde funnet meg i detta. alså man betaler gode summer for og spille blizzard tjener gode penger de burde ærligtalt kunne gi litt kundestøtte.. håper virkerlig ikke mainen din var en lvl 60 dude med fult epic. alså når man bruker flere hundre timer på og spille opp en fyr på høyt nivå så må de kunne ta seg lit ttid for og restore en karakter. prøv igjen og kontakt noen andre game mastere er godt mulig du bare kom i kontakt med en skikkelig jævel..

6289525[/snapback]

 

Mage med 72 dager /played i guild som er på twins... ikke værre liksom..

Venter på svar på email i skrivende stund.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er ganske misvisende å si at du er truet med ban fra Blizzard, da det er snakk om suspension, og faktisk ikke er en trussel i det hele tatt.

De vil forsikre seg at du forstår stillingen dem tar til selvforskyldte ting, du må forstå at dem sikkert har hundrevis av slike saker daglig. Det er måte på hvor langt man skal gå(uansett hvor mye man betaler) for å tilfredstille kunder som ødelegger for seg selv.

 

Det er ikke snakk om ban, og dette er ikke en trussel. Forskjellene er faktisk enorme.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er ganske misvisende å si at du er truet med ban fra Blizzard, da det er snakk om suspension, og faktisk ikke er en trussel i det hele tatt.

De vil forsikre seg at du forstår stillingen dem tar til selvforskyldte ting, du må forstå at dem sikkert har hundrevis av slike saker daglig. Det er måte på hvor langt man skal gå(uansett hvor mye man betaler) for å tilfredstille kunder som ødelegger for seg selv.

 

Det er ikke snakk om ban, og dette er ikke en trussel. Forskjellene er faktisk enorme.

6291257[/snapback]

 

Men nå er det faktisk ikke slik at jeg sletta karakteren med vilje heller da..

Lenke til kommentar

Det er en klar trussel om SUSPENSION, greit om man skal si ban, så si temp ban.

 

Er det ikke en trussel om jeg går og sier til en som slo en venninne av meg om at jeg drepern om han gjør det igjen?

 

De sier klart, "If the requests continue we will review a suspension of your account" <- klar trussel, i ren norsk blir det "Om du fortsatter å "klage" skal vi tenke på å suspendere deg" <- selvfølgelig er det en trussel.

 

Man kan se dem som "Stopp å mase ellers temp banner vi deg"

 

Definisjon av trussel: Noe/Noen vil gjøre noe imot deg. ELLER om noen truer deg til noe, om du ikke gjør noe gjør de noe mot deg.

Lenke til kommentar

men uansett. mas til du får det som du vil de tar nok til fornuft etterhvert prøv og spør flere folk. men ærlig talt jeg syns godt prosesen med og slette karakterer kunne vert en smule mere komplisert. skulle vert att man måtte skrive pasordet sitt eller noe. men du kunne eventuelt finne på en løgn att noen hacka acounten din og si att han slettet charen min . vis de går på den får du uansett karakteren din tilbake.

Lenke til kommentar

Har spilt nærmere 160 dager nå ,og kan ikke forstå at du greide å slette en char feil. Det har aldri skjedd meg. Til og med ved flere tidligere anledninger som du skriver selv.

 

Sikker på at du ikke satt der med ølflaska da du drev å rydda opp i char hirakiet? :) hehe

 

Vel, uansett lykke til med recovery :thumbup:

Lenke til kommentar

en kamerat av meg slettet faktisk samme character 2 ganger på en dag, han var helt innstilt på å slutte med wow.. men han klarte det ikke så han fikk tilbake characteren begge gangene på samme dag =) eneste han gjorde var å fortelle om at han hadde vært full å slettet dem å samme gjorde han på melding nr2 =P

Lenke til kommentar

Holder med å skrive delete slik som dette. Trenger ikke være store bokstaver.

Lagde en char i går på en annen server pga main server var nede.

Da jeg sletta den trykte jeg delete, are you sure, yes skrev "delete" trykte enter, og borte var den :)

 

Edit: Ja, jeg er helt enig i at å gjøre det her på en feil char er svært uheldig. Men hvordan det er mulig å ta så feil skjønner jeg ikke :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Man trenger ikke å holde Shift inne.

6291814[/snapback]

 

Nei, greit, trykke på Caps lock, da. Det er uansett tre ting man må gjøre før charen blir slettet, det er ikke noe som skjer ved et uhell.

6292249[/snapback]

 

Nei er man edru og klarer å slette en char, da er det noe i veien. Personlig kjenner jeg flere kamerater som har klart å sletta mainen sin etter en dag på byn. (alkohol konsum osv)

 

EDIT:LEIF(s)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...