Gå til innhold

Er blitt truet med suspension av blizzard.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting er å trykke på feil charakter før man skal delete... men å trykke på delete knappen og så igjen skrive delete i den boksen... og enda ikke skjønne det... vel, vel... ikke skriv deg opp som rakettforsker iværtfall...

6284742[/snapback]

Nåja, du vet ikke hvor kjapp i svingene folk er når de skal slette alter på samme realmen som mainen din er. Går fort en alt og en main eller to ;) .

Lenke til kommentar

Koster ikke en gm noe å gi deg tilbake characterne dine da, de er ikke der for morro skyld liksom. Må nevnes at jeg ble hacket og fikk slettet mange characters, muligens derfor jeg har fått tilbake så mange. Er sikkert annerledes hvis du sletter den selv med et uhell feks

Lenke til kommentar
Da er det selvforskyllt. Tine gir deg ikke en ny melk fordi du klarer å tømme den ut når du skal se på klokka...

6285900[/snapback]

Hehe, godt poeng, men jeg tror det er lettere for blizz å gjennopprette en char enn at Tine kommer hjem til deg og vasker opp melka. Nå vet jeg ikke helt hvordan den gjennoppretting prosedyren foregår, men skulle tro det ikke var vanskeligere enn noen knapper eller fire.

Lenke til kommentar
Da er det selvforskyllt. Tine gir deg ikke en ny melk fordi du klarer å tømme den ut når du skal se på klokka...

6285900[/snapback]

Hehe, godt poeng, men jeg tror det er lettere for blizz å gjennopprette en char enn at Tine kommer hjem til deg og vasker opp melka. Nå vet jeg ikke helt hvordan den gjennoppretting prosedyren foregår, men skulle tro det ikke var vanskeligere enn noen knapper eller fire.

6285968[/snapback]

 

nei, sannsynligvis ikke. Men mtp. situasjonen og at EULA/TOU ikke akkurat sier at du har noen krav, så avhenger det garantert på workloaden på GMene ellers om de tar seg tid til slike saker.

Lenke til kommentar
Sende mail til blizzard og fikk AKKURAT den samme mailen tilbake som forrige gang... Tror neppe jeg fortsetter med wow nå...

Dårligere support skal du lete lenge etter.

6284670[/snapback]

 

Du SKAL og VIL fortsette i guildet! :D

We need you.. :love:

6285986[/snapback]

 

Ingen fare, det var ikke warrioren min jeg sletta ;)

Lenke til kommentar
Har fått tilbake ca 15 chars. Fikk brev om at jeg har nådd en limit

6284994[/snapback]

 

jeg har IKKE slettet 15 characters...

6285300[/snapback]

 

Hvor mange har du slettet?

6286402[/snapback]

 

3-4 så godt jeg kan huske..

 

Har aldri fått noe brev fra blizzard der de sa fra at jeg hadde nådd limiten.

Lenke til kommentar
3-4 så godt jeg kan huske..

 

Har aldri fått noe brev fra blizzard der de sa fra at jeg hadde nådd limiten.

6286435[/snapback]

 

Hvis det er 3-4 du har sletta skal det ikke være noe problem. Kjenner folk som har sletta 8-9 characters, og fått dem tilbake uten at Blizzard har brydd seg for mye.

Lenke til kommentar
Sende mail til blizzard og fikk AKKURAT den samme mailen tilbake som forrige gang... Tror neppe jeg fortsetter med wow nå...

Dårligere support skal du lete lenge etter.

6284670[/snapback]

prøv å send fra ingame?

 

har slettet chars 9 ganger å fått de tilbake..

6286799[/snapback]

Skjønner ikke hvordan du har klart å slette 9 stykker, for så å ha villet ha dem tilbake igjen

Lenke til kommentar

Lær deg engelsk, de har fortsatt ikke trua deg med "ban".

 

Men de vil se på saken dersom du fortsetter å mase.

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gjort det. Fortsatt og mase, helt til jeg hadde fått characteren min tilbake, om det er det saken dreier seg om.

 

Lykke til.

 

Blizz har ikke trua med utestengelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...