Gå til innhold

Er blitt truet med suspension av blizzard.


Anbefalte innlegg

Jeg klarte å slette characteren min ved en feil da jeg skulle slette en alt..

 

Så truer blizzard meg med ban siden jeg sendte ticket om å få den tilbake igjen, der jeg også grundig forklarte hvordan jeg klarte å slette characteren.

 

*****

 

Greetings Mr Morten Oppedal Gulbrandsen,

 

Please read this mail carefully as it concerns the status of your World of Warcraft account.

 

There is a limit to the number of character restore requests we can action on each account. Your account has exceeded this limit and as such you were informed no more character restores would be issued. You were also asked not to submit any further petitions requesting character restores.

 

It’s extremely important you now realize that we will not make an exception and if the requests continue your account will be reviewed for suspension.

 

We encourage you to read our Terms of Use and End User License Agreement, which can be found here: http://www.wow-europe.com/en/legal/

 

Please do not reply to this email as you will receive an automated response.

 

Regards,

 

Game Master Team

Blizzard Entertainment Europe

 

*****

 

 

Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre? Står da ikke noen stedet at det er en limit på hvor mange chars man kan få tilbake... har lest gjennom EULA og ikke funnet noe.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarte å slette characteren min ved en feil da jeg skulle slette en alt..

 

Synes egentlig det er mest imponerende..

 

Men tilbake til saken, du kan mase så mye du vil. Mulig de restorer den etter hvert, har en følelse av at mange slike avgjørelser avhenger litt av dagsformen til de som sitter og styrer skuta. Å lese http://www.wow-europe.com/en/legal/ for å se om du har ditt på det tørre kunne også ha vært lurt

 

Lykke til

Lenke til kommentar

EULA og Terms of Use er alle laget for å fraskrive Blizzard (og andre firma) et hvert ansvar som dere kan finne på å beskylde de for. Spesielt søksmål dersom servere skal være utilgjenglige eller at hele brukerdatabasen blir slettet og Blizzard ikke klarer å restore den. Eller at WoW klienten blir hacket av hackere slik at den formatere alle pc'ene. Blizzard sier at dere godtok risikoen når dere trykket ja under installeringen.

Lenke til kommentar
Tror de forsvinner. Type samme som med transfer, når reciever ikke eksisterer på den serveren mer.

6284689[/snapback]

Det gjør de nok ikke. Se for deg at du skal sende noe verdifult i C.O.D. Om brukeren bare slett character, så har du jo blitt svindlet.

 

Edit: leif pga trøtthet

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
En ting er å trykke på feil charakter før man skal delete... men å trykke på delete knappen og så igjen skrive delete i den boksen... og enda ikke skjønne det... vel, vel... ikke skriv deg opp som rakettforsker iværtfall...

 

 

anyway, jævla kjipt at dem ikke gidder da =/

6284742[/snapback]

 

Nuvel... lett for hvis man er "under the influence". Ellers skal det omtrent ikke gå ann å gjøre noe slikt... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...