PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg får stadig beskjed fra venner og kjente om at jeg må legge ut bilder av skapet mitt. Tenkte det kunne passe her... Kommentarer kan stappes HER. Skapet har gått igjennom en del forskjellige faser i løpet av de siste par årene. Endret 10. juni 2006 av gothtec Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Versjon 1: Hurtigmat I begynnelsen hadde jeg 3 kabinetter ved siden av hverandre inne i skapet. De fikk akkurat plass, og man kunne steke egg på toppen av dem når skapet hadde vært stengt en stund Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Versjon 2: Pappkassen Lempet alle maskinene ut av sine respektive kabinetter og teipet dem fast til innsiden av en pappkasse. Det hele så... bedritent ut, men det luktet hvertfall ikke svidd lenger. Endret 10. juni 2006 av gothtec Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Versjon 3: Sponplaten er oppfunnet For å få bukt med de konstante problemene med komponenter som ramlet ned ( ) fra "taket" i pappkassen min (under drift), måtte jeg feste sakene med mer enn gaffatape. Det var på tide med solid treverk, skruer og industrilim. Samtidig fant maskin nummer fire veien inn i garderoben. Endret 7. januar 2007 av gothtec Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Versjon 4: Maskinene overtar skapet Stadig flere maskiner skulle inn i skapet, samtidig som vedlikehold var et (stygt ord her ). Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått mindre støt mens jeg fomlet rundt i den lille kassen på jakt etter ledige kabler etc. Løsningen var et "walk-in" kabinett, basert på to sponplater, samt en masse lim og skruer. Edit: fikset bildet av dama i skapet. gal link. Endret 10. juni 2006 av gothtec Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) RESULTATET Slik står skapet i dag... Endret 10. juni 2006 av gothtec Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) UPDATE: Skapet er endret en del siden den gang... Oppdaterte bilder. De kan nå klikkes på, så de blir større! Skapet. Helt ordinært? Neppe. Temperaturstyrt gigant-vifte i toppen og maskinene fortsatt limt til to sponplater. Oversiktsbilde. Bunnen: Filserver, inntaksvifte og en haug med strømkabler. Nærbilde av midtseksjonen. Her er det ingen ting som er verdt å ta nærbilde av... Venstre side: Modem, switcher, trådløst aksesspunkt og et par andre finurlige greier. Høyre side: Maskiner som gjør... ting. Et bilde fra oven: Rot. Utblåsningsvifta. Kraftig sak, det der. Gaffatape passer på at ingen luft slipper ut. Varmluften dyttes gjennom et hull i toppen av skapet, og inn i dette røret jeg limte på. Vanligvis henger det bare ned på siden, men jeg slenger det ut av vinduet når det er varmt om sommeren. Endret 7. januar 2007 av gothtec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå