Gå til innhold

TES: God eller ond?


Anbefalte innlegg

Stjeler som en ravn, men dreper bare når jeg har noe i mot folk. Eller når jeg får penger for det. :p

 

Det gjelder som sagt å ikke bli tatt for det. Jeg har en karakter som gjorde alt jeg kunne, en som var reinbarka pengergrisk ondskap, og nå en æretørst og kamplysten ork med overdimensjonert øks. Sistnevnte stjeler ikke fullt så mye som de andre. Jeg elsker dette spillet. :D

Endret av Arang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg prøver alltid å spele som om det er eg som er inne i spelet, eller i det minste ein mektig-trollmann-variant av meg. So då blir det  :innocent:.

 

Prøvde å spele som ond ein gong, i KOTOR 2. Fekk dårleg samvit halvvegs, og endte opp som ein snill sith lord. :roll:

 

Kay

6284169[/snapback]

 

:!:

Lenke til kommentar

Jeg gikk til anskaffelse av spillet i går, men utifra det jeg har sett, så er det ingen tvil om at det er bra å være god, ettersom at du kan spare gode penger på det, og slippe det helvetes fengselet.

 

Starta ut som en ond jævel som gikk rundt og gjorde bare faenskap, men jeg hadde 100 dager i fengsel ved lvl 2 så bestemte meg for å bli snill, nå dreper jeg bare når jeg får lov (arena, highwaymen, bandits og monstre) og stjeler når det er ytterst nødvendig.

 

God er best, og arena er gøy :!:

 

Oblivion er überkonge, dette blir det mye spilling med! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har hele tiden spillt på den gode siden, men i det siste så har det begynnt å gå litt galt. Det har blitt litt nasking i lommene til folk. Utover det, så holder jeg meg fortsatt på den gode siden, men jeg har vanskeligheter med å unngå fristelsene. Får se hvordan dette utarter seg. :)

Lenke til kommentar

Når jeg spiller gjør jeg akkurat det som gagner meg best. Hvis jeg må drepe for å oppnå det som er best for meg, så gjør jeg det... Hvis jeg trenger noe, men ikke kan kjøpe det eller få det, så stjeler jeg det. Hvis noen vil ha noe hos meg, og jeg ikke har noe igjen for å gi det bort/selge det, så beholder jeg det...

 

Med andre ord... jeg setter som regel MEG før alle andre i spillet:D noe som jeg tipper gjør meg til semi ond/god...

Lenke til kommentar

Snill og grei trollmann med stor øks. Eller, om natten stjeler jeg, raner folk, og er mercenary, og om dagen er jeg hyggelig og hjelper katter ned fra trærne og redder mennesker fra den visse død. Og senere den dagen dreper jeg handelsmenn etc. for å selge armoren deres i butikken ved siden av.. ^^

Lenke til kommentar
Med andre ord... jeg setter som regel MEG før alle andre i spillet:D noe som jeg tipper gjør meg til semi ond/god...

6313141[/snapback]

Nja...dersom du er villig til å drepe nokon når det er mest fordelaktig for deg, vil eg seie det plasserar deg i "ond"-kategorien.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...