Gå til innhold

G.R.A.W. fylle liv på seg selv. Hvordan?

teekej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mer realistisk at kameratene dine bare skal ligge der og dø, uten at du sier noe til dem? Dessuten er det kjedelig om du skal miste folka så fort, uten å kunne gjøre noe for det. Ganske mye flopp bare pga av at det går ann å hjelpe kameratene dine. Er enig i det.

Lenke til kommentar

Du healer jo ikke akkurat kameratene dine da. De blir skadeskutt og du kan utføre en mindre "medic" operasjon på dem som gjør at de kan gå, men de halter osv fordi de er skadet. De får heller ikke tipptopp helse, men er på rød som er det minste du kan før du dør.

Lenke til kommentar

Legger juksekoden i spoilertag. Er ikke sikkert alle setter pris på den.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

For the codes, you'll need to pause the game, and while at the pause menu hold down the Back button, Left Trigger, and Right Trigger before entering the password string.......

LB(x2), RB, X, RB, Y = FULL LIFE

Lenke til kommentar
Legger juksekoden i spoilertag. Er ikke sikkert alle setter pris på den.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

For the codes, you'll need to pause the game, and while at the pause menu hold down the Back button, Left Trigger, and Right Trigger before entering the password string.......

LB(x2), RB, X, RB, Y   = FULL LIFE

6306183[/snapback]

:thumbdown: Ikke bruk cheat. Spillet faller 100 kroner i verdi for hver gang du bruker cheat.

Endret av teekej
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hmm... Trodde det skulle være passe realistisk... Jaja... Enda en Tom Clancy flopp i mine øyne... (på pc iallfall)

6287429[/snapback]

Har riktignok bare spilt GRAW på 360 så er kun den versjonen jeg uttaler meg om, selv om spillet ikke er noen simulator så er det fremdeles et meget underholdende action-spill med taktiske elementer, syns jeg.

Må alt være så realistisk for å nytes da?

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Er det mer realistisk at kameratene dine bare skal ligge der og dø, uten at du sier noe til dem? Dessuten er det kjedelig om du skal miste folka så fort, uten å kunne gjøre noe for det. Ganske mye flopp bare pga av at det går ann å hjelpe kameratene dine. Er enig i det.

6288735[/snapback]

what the hell! om noen blir skutt så de ligger nede så kommer de seg ikke på bena av en plasterlapp på kneet og en Italiensk ispose,

bedre å la de ligge og plukke de opp når du er ferdig meg oppdraget.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Joda, men BF2 har aldri prøvd å være realistisk, det har GRAW (ikke helt vellykket dog)

6418483[/snapback]

Prøver GRAW være realistisk? Har ikke fått noe inntrykk av at det prøver noe mer være realistisk enn BF2.

Man tåler flere skudd, man bruker våpen og utstyr som kun finnes i en sci-fi verden. På hvilken måte prøver det være realistisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...