Spirre Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 jeg jakter på diverse drivere til dette kortet. problemet ligger i at dette er et hk fra en HP maskin, og derfor har ikke msi selv offisiell støtte for det, ergo ikke noe hjelp der. har leita på HP sine sider også, og eneste jeg fant var drivere som ikke funka. er det noen som kan hjelpe meg å lokaliserer drivere til dette kortet, eller har liggende, så de kan uplaode til meg? trenger det meste, chipsett, skjermkort, lyd, usb er de viktige. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 skal teste de, men har allerede prøvd tilsvarende drivere bare fra den engelske versjonen av samme sida. tviler derfor på at det funker, får nemlig bare beskjed om at de ligger på maskina (har bytta disk) eller at den ikke er up to date kan det siste der bety at man trenger orginal driverne først? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 måtte ha orginal driverne inne først, så når jeg brukte de så funka det fett. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Whopsie, blei her istedenfor PM Endret 11. juni 2006 av Medion Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 funker ikke msi live update? det bruker jeg. på mitt kort. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 det er vel kun for bios? det var det eneste jeg ikke trengte Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hos meg leter den etter drivere. prøvde et søk nå men fant ingen DOWNLOAD LINK hvis du har lyst og prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå