GANTEN Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei skal convertere fra FAT32 til NTFS Lurte på om jeg kunne snakke med noen over msn eller hær som en liten guid mens jeg converterer. Men kan det skje at jeg ikke får på pc'n etter converteringen? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Les nederst på denne artikkelen på ITpro: http://itpro.no/art/1371.html Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 hmm er det noen andrE? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Om du hadde gjort som Patz hadde beskrevet hadde du ikke spurt om igjen. La meg sitere fra artikkelen som Patz linket til: Eksempel:For å konvertere stasjon D: fra FAT32 til NTFS skriv: CONVERT D: /FS:NTFS Det er ikke mange andre steder enn i CMD(start > kjør > skriv "CMD" i vinduet og trykk enter) man kan skrive slikt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er ikke mange andre steder enn i CMD(start > kjør > skriv "CMD" i vinduet og trykk enter) man kan skrive slikt. 6283798[/snapback] Vel, du klarte jo nettop å skrive det i posten din... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Husk å ta backup av alt du ikke tåler å miste før du setter i gang. det er på ingen måte risikofritt! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er ikke mange andre steder enn i CMD(start > kjør > skriv "CMD" i vinduet og trykk enter) man kan skrive slikt. 6283798[/snapback] Vel, du klarte jo nettop å skrive det i posten din... 6285377[/snapback] Men ble hardware.no konvertert til NTFS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå