_KeMpes_ Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Har et lite problem her! Får ikke lagt til avatar til profiler i mitt forum http://engelsk-fotball.net/forum/ Dette kommer opp når jeg legger til en avatar: Warning: move_uploaded_file(./images/avatars/1618631786448b444b52079.gif) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php on line 288 Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/home/engelsk-fotball/dcvcp/php/uploads/php0On6do' to './images/avatars/1618631786448b444b52079.gif' in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php on line 288 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/page_header.php on line 483 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/page_header.php on line 485 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/page_header.php on line 486 Hva bør jeg gjøre? Må jeg sikkerhetskopiere databasen og installere forumet på nytt eller kan dette gjøres letter manuelt ved å ordne litt på tabellene i databasen? Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Uten at jeg har filla peiling på phpBB, så ser dette veldig ut til å være et problem med filstrukturen på serveren din, enten at filer ikke ligger der de skal gjøre, eller at rettighetene er satt feil. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Om du går på phpbb.no så får du garantert svar på dine spørsmål.Tar litt tid da men svaret kommer bare du er tålmodig nok Lenke til kommentar
salah Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har et lite problem her! Får ikke lagt til avatar til profiler i mitt forum http://engelsk-fotball.net/forum/ Dette kommer opp når jeg legger til en avatar: Warning: move_uploaded_file(./images/avatars/1618631786448b444b52079.gif) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php on line 288 Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/home/engelsk-fotball/dcvcp/php/uploads/php0On6do' to './images/avatars/1618631786448b444b52079.gif' in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php on line 288 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/page_header.php on line 483 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/page_header.php on line 485 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /home/engelsk-fotball/web/engelsk-fotball.net/forum/includes/page_header.php on line 486 Hva bør jeg gjøre? Må jeg sikkerhetskopiere databasen og installere forumet på nytt eller kan dette gjøres letter manuelt ved å ordne litt på tabellene i databasen? 6283681[/snapback] Du kan installere det forumet uttalige ganger uten å få til noe som helst. De to første feilene kommer opp fordi du ikke har rettigheter nok til å flytte opplastede filer. Sett chmod til 777 på mappa avatars inne på images/. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ... og de 3 siste kommer av de 2 første feilene (header etter output) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå