:utakt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja, kan du hjelpe meg med å finne teksten til Bare Egil Bands "Selvportrett etter eliminasjonsmetoden"? Skulle gjerne hatt den til en sak. Endret 11. juni 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg fant, jeg fant... SELVPORTRETT ETTER ELIMINASJONSMETODEN Jeg er ikke en deodorant som ligger i en skuff Jeg er ikke en skinke du kan knabbe, jeg er ingen loff Jeg er ikke en selbuvott. Jeg er ikke en mutt siamesisk katt Jeg er ingen kemner som kommer og krever at du skal betale skatt Jeg er ikke et marked. Jeg er ikke en blomstrete tapet Jeg er ikke en flyplass, en saksofon eller særlig fet Jeg er ikke en muldvarp som har fått begge beina i gips Jeg er ikke ubarmhjertig, Jesus eller et rutete slips Jeg er banal og trives med det Jeg er meg sjæl selv om det er en dårlig klisjé Jeg er ikke et fotografi av en dame med pene ben Jeg er ingen salve du kan smøre på nesen. Jeg er ikke ren Jeg er ikke Colargol. Jeg er ikke medlem av Leger for fred Jeg er ikke tusen soldater eller en kopp som er fylt med sæd. Jeg er ikke en solnedgang på et pent maleri av Van Gogh Jeg er ikke en sofa du kan sitte i og drikke grogg Jeg er ingen samtale. Jeg er ikke en frakk, gabardin, urinal Jeg er ikke forskrekket, frossen laks, Jotunheimen, sandal Jeg er ikke et donaldblad fullt av rare figurer som ingen forstår Jeg er ikke en løsnese, en trikk, fiolin eller cornflakes Jeg er ikke tanta til en nabo av Kylie Minogue Jeg er ikke en kafeteria, sentrum av Paris eller en liten frisør Jeg er ikke en nepe. Jeg er ikke en brille eller en båt Jeg er ikke en hyssing. Jeg er hverken verdensvant eller våt Jeg er ikke hemningsløst pen eller et diskotek Jeg er ikke et musehull og jeg er ingen stek http://home.eunet.no/~zoo/bareegil/index.html - hvis noen andre trenger tekstene deres. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Stenges etter ønske fra trådstarter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg