Gå til innhold

Dell 2407WFP 24'' widescreen. Verdt pengene?

BrickTop

Anbefalte innlegg

Vil en 3,2 GHz prosessor og et ati radeon x800pro kunne kjøre filmer i full hd-oppløsning på denne skjermen? Og kan du med dette kjøre nyere spill i høy oppløsning?

Jeg har råd til skjermen men ikke ny pc...  :hmm:

6330196[/snapback]

Du vil nok ikke klare å kjøre nyere spill i full oppløsning med det oppsettet nei. Men det er jo - som sagt før i tråden - ikke verre enn å skru ned oppløsningen litt.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men altså.. Du jo ikke kjøre på full 1920x1200 oppløsning. Du kan jo sette spillet til 1680x1050 og la skjermen skalere - forholdet blir riktig, og man (eller, i alle fall ikke jeg :p) merker ikke noe særlig forskjell.

6318400[/snapback]

Ville bare si dette...

Jo du merker forskjell, og du merker den godt også...

Det er ekstremt mye dårligere bilde når jeg kjører annet en native oppløsning...

Har man ikke muligheten til å oppgradere skjermkort, kan man like godt drite i det...

*HOST*

måtte bare få sakt det...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Jeg trenger en ting oppklart. Støtter alle nye spill oppløsninger på 1920x1200 eller stopper det på rundt en 1600x1200?

Anyway, så jeg trenger et nytt skjermkort. da blir vel det billigste alternativet for meg å trå til med et ekstra 7800GTX hvis dette blir aktuelt (venter til neste lønning før jeg tar den endelige avgjørelsen) og kjøre det i SLI, jeg har sett på bruktmarkedet at en kan få dem for under 2000 kr...

Da må jeg skifte tilbake til chipset viften som jeg byttet med en kjøleribbe to måneder tilbake...

Endret av BrickTop
Lenke til kommentar

Jeg tror et 7800GTX skal klare 1920x1200 i tunge spill sånn någenlunde bra, om resten av maskinen henger med, noe den ser ut til å gjøre hos deg.

Så og si alle spill som kommer om dagen støtter widescreen. Brorparten av disse støtter nok også 1920x1200.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Hehehe, ikke lett dette her...noen mener det går bra andre mener det ikke går bra.

Det beste er gjerne at jeg kjøper skjermen og ser hva jeg bør gjøre etter bruken og hvor kresen jeg, og så vurdere å oppgradere skjermkortet evt skaffe meg SLI igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...