MrBjoern Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Du finner siden her. Det jeg ber om er helt enkelt vanlig kritik på siden. (Vil bare si at siden ikke er ferdig, men at jeg vil ha noen små tips til hva jeg kan gjøre bedre osv. Skal jobbe mer med siden i morgen, da kommer antaglivis mer tekst osv) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg er ganske ny på dette, men det stopper meg ikke fra å si litt om siden din.. Først vil jeg si at sida var helt enkel i design. Oversiktlig, og ryddig.. Forbedring: - Byttet font på overskriften - Bruke en annen farge på rammene - Kanskje ha en lys bakgrunnsfarge - Fikse menyen slik at ikke linkene skifter farge når du trykker på dem Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) ok, noen som har noen tips til font type på headeren? og hvem farge skal jeg bruke på rammene, en nyanse av blå, eller en kontrast farge? og til sist, noen som har et forslag til bakgrunnsfarge? Skal fikse menyen nå... EDIT: Ser på menyen nå, den skifter ikke noe farge hos meg. Endret 11. juni 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Skal du få menyen til å skifte farge kan du gjøre slik: Skriv inn koden mellom </head> og <body> <style type="text/css"> a { color:#000000; text-decoration:none; } </style> Endret 11. juni 2006 av Fez Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 I FAQ er statestikken plassert helt feil. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Hva mener du med feil? Den står da på samme sted som på de andre sidene hos meg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Mulig det bare er feil i Opera. Bruker Opera 9 Beta, built 8414 Endret 11. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tre kolonner: 2 faste bredder til menyer og midterste med tilpasning til browserbredde = BRA Header og footer etter boka. Du er ikke ferdig med designet? Det du har der er bare et skall håper jeg ? CSS menyknapper! Bakgrunnsfarge? Eller enkelt textur.. Dele opp i "meny" og "undermenyer" på siden(e)? Ellers er det en kjempegod start! Lenke til kommentar
Atch Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Mulig det bare er feil i Opera.Bruker Opera 9 Beta, built 8414 Samme buggen i Firefox. Statistikken ligger under hele innholdsboksen. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Statistikken er helt fin. på alle undersider i FF Lenke til kommentar
Atch Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Statistikken er helt fin. på alle undersider i FF Okei, da har vi nok forskjellige versjoner Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Shit at det ikke skal funke like fett i alle browserene da, men vis noen kan si meg hvordan den ser ut i IE hadde det vært greit. Selv kjører jeg linux, med nyeste version av FF (tror jeg) og skal instalere Opera snart. Kan derfor ikke teste i IE. Men er det noen som har forslag til annen farge på link, bakgrunsfarge osv er det bare og rope ut. Tar alt imot med takk Ellers skal jeg fikse mer på siden når jeg kommer hjem fra skoletur. (Bo langt oppe på skauen i tre dager, blir vel sikkert gøy da,) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 fin side, har ikke noe mer å si, foruten om det andre har sagt. men derimot lurer jeg på en ting. De lille ikonet du har når man åpner siden (står i browseren) hvordan får du det til å bli en .ico fil? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 nå har jeg jukset litt og brukt en side som lager selve fila da, men jeg søkte litt på google etter favicon og kom til denne siden (http://www.htmlkit.com/services/favicon/) Da bare laster du opp bildet du vil ha, så fikser sia resten... Ellers, så vil jeg si at jeg er tilbake fra skogtur, og at jeg begynner littt på siden igjenn før jeg resier på sommerleir (Er en travel mann) Er det noen som har tips til bakgrunssfarge (evt tekstur), annen farge på linkene, og annen font type? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 NB! Pass opp for ord delings leif. Eks: Side Statistikk, nedlasting siden... Det skal være sidestatistikk og nedlastingssiden, evt med bindestrek. Mange som tar feil der... Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kan sikkert være lurt å legge til 2 timer på tid-koden din(viser 19:46). F.eks. ved å bruke mktime, timestamps og strftime (php.net) og multiplisere timestampen din med (60 * 60 * 2). Hvis jeg hukser helt riktig i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå