Gissan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har en Toshiba P100 - nettopp kjøpt. Jeg sliter med infrarøden. Noen som vet om den kan brukes til andre ting enn som mottaker til fjernkontrollen som følger med? Har tenkt å koble til telefonen, men ingenting skjer. Trenger jeg å installere en driver elns. for at den skal fungere? BTW, så fungerer fjernkontrollen utmerket! Trenger svar rimelig raskt, vurderer å kjøpe ledning til telefonen istedetfor. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvis den er spesifikt til fjernkontrollen funker den ikke til annet, hadde samme greia på min ecs G900. kjøpte meg BT i stedet... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hvis den er spesifikt til fjernkontrollen funker den ikke til annet, hadde samme greia på min ecs G900. kjøpte meg BT i stedet... 6283606[/snapback] Problemet er at jeg ikke vet om den er spesifikt til fjernkontrollen. Noen som vet det? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 sjekk i enhetsbehandling og se etter navnet eller se i manualen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 sjekk i enhetsbehandling og se etter navnet eller se i manualen 6283642[/snapback] Hva er navnet da? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Se også etter om du har ett eget ikon for infrarød i kontrollpanelet. Kjører du XP må du muligens gå til klassisk visning for å se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå