Dannan Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hallo Først og fremst problemet: Når jeg bruker Ulead VideoStudio 5.0 (med alle oppdateringer) så får jeg 50% tap på frames (tar opp i mpeg2 25 f/ps og 2048 kb/s... Dette blir da veeldig dårlig film.. Et anna problem er at den tok opp bare 7 minutt om gangen. Specs: Kamera: Canon MV300I ADS Pyro Digital Video Pentium 4 1.9 Ghz 1024 MB SDRam Geforce 3 TI 200 Aopen AX4BS Pro Windows XP Home Edition Seageate 7200 rpm 80 GB WD 100 GB 7200 rpm ( i pinacle får jeg beskjed om at hd'ene er for trege, hvorfor??) Er det noen som vet om bedre løsninger, ang program, eller bedre opptaksformat (noe annet enn mpeg2) Først om fremst prioriterer jeg å få filmen inn på datamaskina, redigering er nedprioritert.. Har du den minste aning, kom med det... Helsing Dannan Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Softwarekonvertering fra DV-format til MPEG2 samtidig som du tar opp, er veldig ressurskrevende. Prøv å ta opp i DV-format og konverter til MPEG2 etter redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå