manowar2k Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hei, vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, for jeg vet ikke hvilken komponent som evnt. er litt skrullete, så jeg bare poster her. Jeg har i det siste fått svart skjerm etter en del minutter i wc3 (under en halvtime). Dette skjer kun i wc3 og jeg spiller cs og css også. Skjønner ikke hvorfor. Har prøvd formatering flere ganger, mange reinstallasjoner av spillet, ny gfx driver, ny directx, osv. Men til ingen nytte. Hva kan være galt? Jeg skjønner det bare ikke. Får til tider denne meldingen på skjermen (etter skjermen har blitt svart): Not optimum mode. Recommended: 1280*1024 60hz Har en Samsung Syncmaster 710n tft. Jeg bruker den oppløsningen men har ikke stilt på hz, tror 75 er standard. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Trenger hjelp snarest! ------------------------------------ Battle.net tråd om det samme emnet såklart. Endret 11. juni 2006 av manowar2k Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei! Ja prøv andre innstillinger av oppløsning og frekvens. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Hehe, jeg glemte å nevne at jeg faktisk har prøvd det også. Noen som har andre nyttige forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå