Kakofoni Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har et bilde av meg som er ganske bra. Eneste problemet er den dumme hårtusten som stikker ut. Er det noen mulighet for å fjerne dette? Evt. kan noen gjøre det? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Noe slik du tenkte på? Ble ikke så bra, hadde ikke så god tid, kan se mer på det senere! Tok kanskje litt mye Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) http://img.photobucket.com/albums/v341/Camron3/hm.gif Noe slik du tenkte på? Ble ikke så bra, hadde ikke så god tid, kan se mer på det senere! Tok kanskje litt mye 6283344[/snapback] Ja, slik jeg tenkte det, men det var kanskje litt for mye. Ser ut som om jeg har mistet en del av hodet, jo Det er vel kanskje ikke så lett, da håret blir ganske flatt akkurat der tusten er, om man tar den av, men siden det er så mange kjappe hjerner her, tenker jeg det blir en løsning. Endret 10. juni 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Legger til to større bilder. Med og uten farge, om det skulle gjøre jobben lettere. mr_lf: Jo, du er inne på noe, men det er så lett å avsløre Endret 11. juni 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) mr_lf forslag var da ikke så verst. Blir helt perfekt om du runder av kantene litt(etter min mening ) Endret 11. juni 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 var denne grei? 6287884[/snapback] Den var veldig bra ja. Det ser ut som om det bare var å dekke til hårtusten så du ikke kunne se mellomrommet. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå