morra Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg har et TV-kort (LifeView FlyTV Prime 30 FM) som jeg har problemer med å få installert helt. Her er autorun-vinduet: Jeg har klart å fått installert driveren (nr 1 i lista) og Suiten (nr 3). TVR (nr 2) derimot består av to forskjellige installasjoner; TVR og Teletext. TVR går smertefritt, men det skjærer seg under installasjonen av Teletext. For hver fil som skal installeres så kommer dette opp: Jeg har prøvd to forskjellige versjoner av installasjonsfilen (en fra CD-en som fulgte med og en annen herfra), men med samme resultat. Operativsystemet er Win XP MCE 2005. Noen tips til hva jeg kan forsøke? Edit: Jeg fant ut av det... Jeg har tidligere endret standard installasjonsmappe (vanligvis "C:\Programfiler") til en mappe (kalt Programmer) på en annen partisjon (D:). Installasjonsprogrammet hadde ikke fått dette med seg, så det prøvde å installere på "C:\Programmer"; en annen mappe og partisjon enn den som var riktig. Endret 11. juni 2006 av morra Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er bra om du skriver hva løsningen var - for andre som muligens kommer over samme problem og som tar seg et rask søk på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå