Søppelsveitt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei. Jeg er på jakt etter glass(ølkrus) i plast med vann i "veggene". Man oppbevarer dem i fryseren, og tar de ut når man skal ha seg noe drikkende. Jeg vet de solgte dette på "Plukk & Spar" for et par år siden, men siden har jeg ikke sett dem. Noen som vet? Takker for svar Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er det bare meg, eller høres dette ut som et farlig glass? Hvis det er vanlig vann, vil ikke glasset utvide seg med ca. 15% eller noe i den duren hvis du glemmer den i fryseren? Beklager, jeg kan ikke svare... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Er det bare meg, eller høres dette ut som et farlig glass? Hvis det er vanlig vann, vil ikke glasset utvide seg med ca. 15% eller noe i den duren hvis du glemmer den i fryseren? Beklager, jeg kan ikke svare... 6283172[/snapback] usikker....vann/ væske typ blank EDIT: De er av plast da. Endret 10. juni 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er det bare meg, eller høres dette ut som et farlig glass? Hvis det er vanlig vann, vil ikke glasset utvide seg med ca. 15% eller noe i den duren hvis du glemmer den i fryseren? Beklager, jeg kan ikke svare... 6283172[/snapback] De er ikke fylt opp til randen slik at de sprekker. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Europris, eller annen billigbutikk av samme merke? Har et par slike glass selv. Funker bra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå