frank_jarle Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Alle husker sikkert filmen med hvor man brukte en stor monitor og dro "mapper" og andre ting fra en side til den andre...vel nå er det en realitet på dette....Mer eller mindre da. Lurer på hvordan gaming vil bli fremtiden med dette? http://mrl.nyu.edu/~jhan/ftirtouch/ Frankie Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 old, sett denne filmen for LENGE siden! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Det begynner å bli rimlig mange kommetnarer om at ting som postes her er "OOOOOOOOOOOOLD!" eller lignende. Det er ingenting i denne kategorien som sier at humoren må være laget i løpet av de siste 24 timer. At du har sett noe, betyr ikke at de resterende 20000 aktive brukerne på dette forumet har sett det samme. Sletteknappen vil derfor bli brukt flittig framover for å fjerne slikt! Gjelder vel her og ca? Edit: Nerder kommer til å få DE bolearma da Edit2: Haha ostepopp må spses med gaffel fra nå... Endret 10. juni 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dette var veldig kult, du har ganske stor arbeidsfrihet med 10 fingrar kontra ei mus. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 old, sett denne filmen for LENGE siden! 6283196[/snapback] Dumt den var gammel for den, men lite konstruktive tilbakemelding uansett Gled dere som kan over denne teknologien. Om det er gammelt eller nytt-på-nytt så syntes jeg det er spennende... Frankie Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Edit2: Haha ostepopp må spses med gaffel fra nå... 6283249[/snapback] Det blir det da allerede! Så rimelig fancy ut, masse morsomme muligheter med det der. Fremtidens virus: svir fingertuppene dine! Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 old, sett denne filmen for LENGE siden! 6283196[/snapback] Dumt den var gammel for den, men lite konstruktive tilbakemelding uansett Gled dere som kan over denne teknologien. Om det er gammelt eller nytt-på-nytt så syntes jeg det er spennende... Frankie 6283285[/snapback] jeg skrev det egentlig bare for morrro det der oppe, men ja, jeg har sett den for lenge siden og jeg respekterer at den blir postet nå, selv om den er veldig gammel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 5 månader er uansett ikkje så lenge som du skal ha det til Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så veldig fett ut.. Gleder meg til den dagen da vi ser tilbake og ler av at vi bruker tastatur og mus. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 5 månader er uansett ikkje så lenge som du skal ha det til 6283473[/snapback] 5 måneder er jo en del Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 I dataverden er 5mnd en evighet, men uansett tøft detta da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 For små barn er 5 mnd en hel "livstid". For oss gamlinger er 5 mnd over på et øyeblikk. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vel var dette postet tidligere her på forumet? Om det ikke er det, så er det egentlig meg likegyldig om det er gammelt nytt. Det er uansett nytt for meg. Takk for en god tråd =) Eller et godt førsteinnlegg ihvertfall. Interessant det der. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Glad noen setter pris på "gammelt" nytt Uansett, jeg respekterer de som syntes dette er gammelt nytt Gled den som kan over teknologi som ikker er tilgjengelig for allmen enda. Frankie Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 alle kommer jo til og treffe hodet på cs da Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 JEg synes ikke mus er så dumt.. Kan aldri tenke meg å skulle strekke fingrene bort til skjermen for å styre maskinen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 så genialt ut , men til normal data bruk har jeg mine tvil , men det er mange miligheter for dette , digetalt dj utstyr , og mange andre ting . men normal surfing blir da litt vansklig vil jeg tro Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Dette ser veldig kult og fasinerende ut. Men akkurat i dag tror jeg det er svindyrt, bare sjekk prisen på denne 21.3" Tablet Monitoren fra komplett. Tror ikke dette er helt det samme heller... Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 tror ikke det blir noe av det der egentlig, alt for slitsomt i lengden. Tenk deg de musklene du må ha for å spille i en time Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) old, sett denne filmen for LENGE siden! 6283196[/snapback] Vær så vennlig å hold slike kommentarer for deg selv. Kjenner at hjertet pumper fortere når jeg leser komentarer som det der! Uansett.. Likte måten han brukte google earth på! Håper dette blir standard om ikke så alt for lenge da.. Tar nesten trenden fra konsoller hvor du skal være mere aktiv når du spiller istedenfor å bare sitte der ''å glo'' Endret 11. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå