Gå til innhold

Verdens verste sanger? Åpnes på egen risiko...

MrBjoern

Anbefalte innlegg

Har enda ikke skjønt hva en "bott" er jeg  :blush:

6290248[/snapback]

vanligvis så er en Bot et program som er laget for å automatisere oppgaver. feks på mIRC (og på IRC-nettverket generelt) brukes Boter for å feks stenge brukere ute, sette op på de som administrerer de forskjellige kanalene og så videre....

du kan lese mer om emner hos Wikipedia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. Basshunter

Alt jeg ser er et lass tullinger som i det hele tatt gidder å la seg irritere over en liten sang.

Hvem vinner? Dere, eller han som har fått en hitsang?(den er jo tydeligvis stor nok til å bli hatet av flere allerede)

Jeg fikk meg i alle fall en god latter når jeg hørte den, mulig å ta den litt mindre seriøst? :p

Lenke til kommentar
Er det meget drøyt av meg å si at alle dere som syns Boten Anna er en latterlig og patetisk sang, tar den altfor seriøst?

6290372[/snapback]

Tja, jeg kan ha mitt eget tilfelle som eksempel. Først var jeg på TG, der den ble spilt veldig høyt slik at jeg våknet av den. I tillegg var det vanskelig å se film/serier pga volumet. Jeg var også russ i år, og hørte den 15-20 ganger hver dag i 17 dager. Det er for mange ganger uansett hvilken sang det er snakk om, og når det i tillegg er en så dårlig sang som Boten Anna, er det ikke rart at jeg blir lei.

Det er selvfølgelig ingenting å bli sur for, men det er ikke vanskelig å la seg irritere når sangen blir spilt så mye som den blir.

Lenke til kommentar
Bare og komme med bidrag folkens.

Selv gir jeg en liten stemme til fattern - pepsi power.

HUSK: Ingen diskriminering, det er jo vanlige folk som lager sangene og da :p

Dette er de sangene som har kommet enda

Fattern - Pepsi Power

O-Zone - Dragosta din Tei

Schnappi - Das kleine krokodil

Daze - Superhero

Barcode Brothers- SMS

Dr. Boombay - The Tiger Took My Family

Basshunter - botten anna

Svein krogstad - med på alt

Style - Dover Calais

Lars Olsen (Hylo) - Montana.

EDIT: Kategorien "Tragiske" sanger gjelder vel også?

6282935[/snapback]

Øyh! Ikke diss Dr. Boombay :dontgetit:
Lenke til kommentar

Boys boys boys er helt forjeeevlig, dama eier jo ikke engelskuttalelse, og i tillegg er vel musikken kopiert av en annen sang elns? Hittil en av de verste sangen jeg har hørt. Burde bli betalt for å i det hele tatt kjøpe den :). Paris' sang er jo ikke så verst synes jeg, ingen revolusjonerende sang, men brukbar.

Lenke til kommentar
Boys boys boys er helt forjeeevlig, dama eier jo ikke engelskuttalelse, og i tillegg er vel musikken kopiert av en annen sang elns? Hittil en av de verste sangen jeg har hørt. Burde bli betalt for å i det hele tatt kjøpe den :). Paris' sang er jo ikke så verst synes jeg, ingen revolusjonerende sang, men brukbar.

6293670[/snapback]

Nei vettu hva. Den er crap. Basta.

Lenke til kommentar

Boten Anna er jo mer en kultsang enn det er et kunststykke. Det må man jo ha i minne.

Synes den var forferdelig etter å ha hørt den på samtlige utested på russetreffet. Men når jeg hører den nå vekker den til live mange gode minner fra russetida :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...