Dorian Gray Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror jeg må endre litt på dette etter at det har kommet masse ille rap her. Det eier rett og slett ikke sjarm. 6289185[/snapback] Hvis vi skal snakke ufyselig rap, så er vi nødt til å nevne Kanye. Musikken er dårlig nok, men selve fyren er til å bli kvalm av. Musikkverden ville tjent på at samtlige beefs innenfor hiphopmiljøet eskalerte til en gangwar som endte i totalslakt på begge sider. Ingen westside eller eastside, men fred og ro. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 De nye wannabe pop sangene til Paris Hilton, Aylar Lie, Pia Haraldsen og ikke minst Helene Rask Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Gammel, men god: 6289975[/snapback] Unnskyld meg, men du er en idiot. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Unnskyld meg, men du er en idiot. 6289995[/snapback] Er ikke vi alle? Det spørs bare hvem si spør. Men ikke gjør dette om til en stor debatt. Folk har forskjellige meninger og forskjellige historier. Bare dropp det. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Unnskyld meg, men du er en idiot. 6289995[/snapback] Er ikke vi alle? Det spørs bare hvem si spør. Men ikke gjør dette om til en stor debatt. Folk har forskjellige meninger og forskjellige historier. Bare dropp det. 6290010[/snapback] Så du syns det ikke er litt drøyt at han legger ut det latterlige bildet der? Greit å ha forskjellige meninger, men kan jo ha såpass respekt så han sparer seg for sånn idioti. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så du syns det ikke er litt drøyt at han legger ut det latterlige bildet der?Greit å ha forskjellige meninger, men kan jo ha såpass respekt så han sparer seg for sånn idioti. 6290021[/snapback] Jeg syns absolutt ikke at det er for drøyt. Det er hans mening. Om han virkelig har en hobby i helgene å skyte rappere er det kanskje ille, men det er bare et bilde ffs. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så du syns det ikke er litt drøyt at han legger ut det latterlige bildet der?Greit å ha forskjellige meninger, men kan jo ha såpass respekt så han sparer seg for sånn idioti. 6290021[/snapback] Ta det litt med ro, jeg prøvde bare å få frem, på en humoristisk måte, at jeg ikke er så glad i rap. Jeg liker noe rap, men det meste av den nye "yoyo bich ass gagsta!"-rappen suger hardt. Bare se på 50 Cent. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så du syns det ikke er litt drøyt at han legger ut det latterlige bildet der?Greit å ha forskjellige meninger, men kan jo ha såpass respekt så han sparer seg for sånn idioti. 6290021[/snapback] Ta det litt med ro, jeg prøvde bare å få frem, på en humoristisk måte, at jeg ikke er så glad i rap. Jeg liker noe rap, men det meste av den nye "yoyo bich ass gagsta!"-rappen suger hardt. Bare se på 50 Cent. 6290044[/snapback] Jaja, greit. Men vil tippe noen hadde reagert hvis jeg hadde posta samma greia mot metallfolket. 50 er sell-out! Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ja, men som tomatulf sa, dropp denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Basshunter - botten anna.. 6283362[/snapback] Ja, uffameg. Musikkvideo'n er til å bli flau av! Se den her! 6283513[/snapback] Må bare ta det useriøst! Og hvis du ikke tar det som serøs musikk er den jo ganske hysterisk og rett og slett uttelngt tragisk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Må bare ta det useriøst! Og hvis du ikke tar det som serøs musikk er den jo ganske hysterisk og rett og slett uttelngt tragisk! 6290136[/snapback] hørt på litt av den andre musikken til Basshunter.. skikkelig papetisk musikk over hele linjen... Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 det er jo en skandale at fyren faktisk får holde på med "musikken" sin Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hørt på litt av den andre musikken til Basshunter.. skikkelig papetisk musikk over hele linjen... 6290166[/snapback] nope, har bare hørt boten anna. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 det er jo en skandale at fyren faktisk får holde på med "musikken" sin 6290169[/snapback] når de første 20 sekundene av en sang er et lydopptak av en fyr som snakker i mobilen mens han spiller et "heftig" skytespill så sier vel det sitt.... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Synes det er elendig å henge ut en hel sjanger. Jeg kan ta HVILKEN SOM HELST sjanger å like mints en sang derfra. Alt der der kommer ann på humøret mitt. 50 cent lager kul musikk. Funker i bil, på fest og ute på byen! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Har enda ikke skjønt hva en "bott" er jeg Enig at man ikke kan rake over en hel sjanger med samme kam. Selv liker jeg godt metal, men det finnes masse metal jeg ikke liker. Rap, pop og techno funker fett i bil og på fest. Kan ikke huske å ha hørt noe Dimmu eller Black Sabbath på fest i det siste Endret 11. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 50 cent lager kul musikk. Funker i bil, på fest og ute på byen! 6290243[/snapback] Men det funker ikke for alle. Og selvfølgelig er det ille musikk i alle sjangere. Men musikksmak er personlig. Så bare dropp den diskusjonen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har enda ikke skjønt hva en "bott" er jeg 6290248[/snapback] Wikipedia er din venn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jepp. er enig. Den diskusjonen er bare å droppe egentlig! Å diskutere musikk er rett og slett umulig. Man kan ikke få folk til å like musikk de ikke liker, så enkelt er det bare. Uansett. Drittsang: Necro - i need drugs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå