Gå til innhold

Verdens verste sanger? Åpnes på egen risiko...


MrBjoern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Delt sisteplass på alt som inneholder en-eller-kombinasjon av følgende ord etterfulgt av metall: black, goth, epic, death, blood, fantasy, symphonic, gore, viking, grindcore, Norwegian-, Swedish, metalcore, industrial, et cetera ad nauseum.

 

Hvorfor?

 

# Fordi et eller annet forummedlem kommer til å si: "Nei vet du hva, er helt enig, mye dårlig og slapp metall der ute Koevoet! Men du har ikke hørt Opius Darkestra Nostrum Vulgarae, helt rått, er symphonic-heavy-post-industrial-troll-fantasy metal på sitt ALLER beste!

# Fordi det egentlig ikke bør være noen som hører på det skvalpet. Men slik er det ikke.

# Fordi noen hevder at de liker metall for sine estetiske verdier. Den eksakte frasen brukes sjeldent, man hører heller "dæ er SKIKKLI trøkk i metall" og "kult når de blir sinte... skikkelig aggressive... mye følelser!!!!11 og sinne! OG GROWLINGA ER JO FET". Hvis man ikke ser metallsjangerens estetiske verdi som rent barnslig så kan man avskrives som håpløs.

 

Synes jeg da. 10hi

Lenke til kommentar
Snow (Hey oh) - Red Hot Chili Peppers

The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)

 

Halvveis enig med deg der. Den RHCP sangen der gikk konstant i hodet mitt en hel dag i sommer, og det gikk ikke an å få den vekk. Tok også grusomt lang tid før jeg fikk sove pga den :p Husker det godt.

Men offspring er jo et herlig band :D Første innen rock jeg hørte på :)

 

Ellers så har vi jo denne:

http://www.youtube.com/watch?v=cD3lPGcvtpE

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet. 9 sider og ingen har nevnt Linni Meister :thumbdown:

 

Ellers burde jo Scooter blitt stilt for menneskerettsdomstolen i Haag for forbrytelser mot menneskeheten.

 

Og sist men ikke minst vil jeg trekke frem U2. Ikke fordi alt de har laget suger hestesvette (har hvertfall to bra låter), men fordi de av en eller annen uforståelig grunn måtte dra inn den megga Mary J. Blige og totalt rævkjøre en god gammel klassiker (One). Som en klok mann en gang sa: Hold kjeft kjerring!

 

PS Håkon Moslet fortjener æresmedalje (eventuelt en bøtte råtten fisk) i denne tråden siden han er ansvarlig for at den del av dette søppelet blir spilt på radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...