Khalifen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja, jeg fikk nylig dette kameraet, og har fått tatt noen bilder. Jeg er fornøyd med noen, men jeg må lære meg funksjonene bedre Dette ble jeg ganske fornøyd med, men det er vanskelig å få til noe særlig fokus på en edderkopp som løper rundt som en gæern lemen. Endret 10. juni 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Off topic : finst sanne ederkopper i norge bildet var bra det. skarpt og Ok farger men bilde ga meg ikke no spesielt egentlig . Men det kan vere for jeg har et sterkt hat mot ederkopper da Endret 10. juni 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Edderkoppen er ikke større en 1cm. Synes bildet fikk med ganske mange detaljer så nærme Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Virker som kamera gir bra kvalitet på bildene, og bildet var skartp og fint, tror ikke jeg kunne fått noe slikt til på mitt Minolta speilrefleks, men det er pga objektivet. Ser at det er litt kjedelige farger, men det er nok motivet som gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå