HrSteen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Var på sommertreff idag ( www.sommertreff.no ) og prøvde meg litt på panorering, ikke lett gitt! All ære til de som klarer å få god kvalitet på slike bilder. Skal se om jeg får lagt ut flere bilder herfra etterhvert som jeg får behandlet dem. Endret 10. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det var vel ikke så gærnt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg synest at bildet er ok. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Synes dette ble veldig bra jeg. Har prøvd litt selv på dette, men det er neimen ikke lett å få det til. Mye øving må nok til. Personlig skulle jeg kanskje ha ønsket litt mer luft over bilden. Men et bra bilde! Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Enig med de andre innleggene. Dette var slettes ikke ille da.. Har sett værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå