Gå til innhold

Passer denne til mitt HK

Killer_DT

Anbefalte innlegg

Jeg har nå et Asus A7V, og en duron 700@900Mhz, og ønsker noe litt bedre. Jeg lurer på følgende: vil en

T-bird 1400Mhz/200Mhz gå på mitt HK? uten problemer? Jeg har nyeste bios versjon(1009)

Resten av oppsettet mitt:

Asus v7700pro, Geforce2pro

Hercules Fortissimo 2

384MB RAM (256+64+64) SDRAM

8,4GB IBM HD

8,4GB IBM HD

15,3GB WD HD

Pioneer 16/40x DVD

SMC 100Mbit Nettverkskort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

svaret er definitivt.. ja!

kortet støtter alle socket A opp til de absolutt største med 200 mhz frontbus. som burde være 1.4 ghz

det finnes forøvrig mange typer a7v, så det hadde vært fint om du kunne spesifisert nærmere.

Selv om det står opp til 1 ghz, betyr det kun at det ikke var kommet større den gang de ble laget.

hvis kortet ditt ikke støtter større hastigheter er det bare å oppgradere biosen på det, noe jeg tviler på at er nødvendig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helvete, tror dere ikke jeg klarte å få det til å fungere!

Løsninger var å låse opp ved L1-bro trikset, og sette alle instillingene manuelt på hovedkortet.

Den går nå på 1440MHz med en FSB på 110Mhz, Som betyr at multiplayeren er satt på 13, som så vidt jeg vet ikke støttes av HK'et(verden er full undre).

Men det funker ihvertfall.

Tusen takk for hjelpen, jeg bukker meg i støvet!

Men nå som jeg har FSB'en på 110MHz vil ikke chipsettet bli veldig varmt og ustabilt? Har ihvertfall hørt rykter om noe slikt. Kankje jeg må sette en vifte på! Noen anbeffalinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...