Bruno Mars Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Kan jeg kjøpe playstation 2 "slim" i Nedland (Amsterdam) og bruke den til spill kjøpt i Norge. Jeg kjøper den der hvis det er billigere en i Norge. Vet noen forresten om butikkene i amsterdam/nederland er åpne på søndager eller lenge på lørdager Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Tipper det, pga at det er samme dvd sone som i Norge og at det er PAL. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 kjøpte noen sesonger av scrubs i nederland på dvd, funker fett. Så burde vell gå Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ingen problemer i det hele tatt. Jeg kjøpte min Xbox 360 i Nederland, og jeg har kjøpt en del spill i både Nederland og Norge til Xbxo 360, ps2, Gamecube og Xbox. De kjører samme strømformat som oss og Pal på tv. Vanligvis har ikke butikkene i Nederland opp på søndager. De har oppe til mellom 1700 og 1800 på lørdager. Langdag er som regel torsdag eller fredag, da dette varierer fra by til by. Da har de som regel oppe til 2100. Verdt å merke seg er at vanligvis åpner ikke butikkene før 1300 på mandager. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) det går sikkert greit men det er litt kjedelig å oppdage en defekt PS2 når man kjem heimat..Sony har lusen internasjonal garanti (pers. efaring) Endret 13. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Øih, Jeg har en PS2 kjøpt i Nederland.. En av de første utgavene faktisk. Har aldri hatt noen problemer med den.. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det går fint. Garantienungerer fint i Norge. Übergoliat: sikter du kanskje til Psp ? Det var vel at Psp ikke var CE merket de brukte som grunn for å droppe garanti på japansk og amerikansk psp importert til Europa. Nederland er europa, og er CE merket, så garantien til Sony gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå