Yvonne_89 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har da tatt enda ett bilde av den ene kaninen min. Det har da fått tittelen: jeg har ikke spist noe.. Tok hun på fersken med å spise opp jordbærplantene til mamma og pappa :!: hva synes dere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Syns bilder skal kunne fortelle en historie uten å være avhengig av en tittel (eller en bakgrunnshistorie), sånn sett har du ikke lykkes. For øvrig er det jo et litt tøft bilde av en søt kanin, da Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Synes desverre dette bildet var relativt kjedelig og dårlig teknisk. Det er uskarpt og pelsen har store utbrente partier som ikke er heldig på dette bildet. Synes også at svart/hvitt på denne type bilder blir kjedelig. Dessuten ser man ingen jorddbærplante... Sorry, men det er min mening... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg synest at øret ble for uklart på bildet, men det er min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå