angry_norwegian Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er lei av at PCn min uler som en jumbojet hver gang jeg skrur den på. Har flyttet etter at jeg kjøpte den, og nå er den på stua. Har lyst å bytte ut alle mulige vifter med vannkjøling. Hvilke deler bør få en vannblokk? Har tenkt på disse: Harddisk CPU GPU Chipset? RAM? Så skulle jeg gjerne hatt noen tips om hvilke merker jeg bør gå for. Vil ha 24x12cm radiator, og har skjønt at tygon-slanger er tingen. Har et Lian Li PC6077 kabinett uten altfor stor plass, så jeg vil ikke ha de feiteste slangene. Målet med kjølingen blir først og fremst å dempe lydnivået, men om det er rom for det overklokker jeg gjerne litt ekstra. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er lei av at PCn min uler som en jumbojet hver gang jeg skrur den på. Har flyttet etter at jeg kjøpte den, og nå er den på stua. Har lyst å bytte ut alle mulige vifter med vannkjøling. Hvilke deler bør få en vannblokk? Har tenkt på disse: Harddisk CPU GPU Chipset? RAM? Så skulle jeg gjerne hatt noen tips om hvilke merker jeg bør gå for. Vil ha 24x12cm radiator, og har skjønt at tygon-slanger er tingen. Har et Lian Li PC6077 kabinett uten altfor stor plass, så jeg vil ikke ha de feiteste slangene. Målet med kjølingen blir først og fremst å dempe lydnivået, men om det er rom for det overklokker jeg gjerne litt ekstra. 6282657[/snapback] Så du vil ha en radiotor som har plass til 24 120mm vifter på ? Det nærmeste jeg kom var denne -Evo 1800 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Så du vil ha en radiotor som har plass til 24 120mm vifter på ?Det nærmeste jeg kom var denne -Evo 1800 6282829[/snapback] Jeg ville tro at han mener 24cmx12cm, eller en vanlig dual-radiator(som er noe lengre og breiere). Alle tingene du listet opp kan du fint vannkjøle, men du må vurdere om alt er verdt ekstra varmeutslipp, ekstra motstand, dyrere osv. Personlig hadde jeg droppet ram og harddisk, kanskje ram om du vil skvise ut noen ekstra mhz og kjører på høy Volt. harddisk ville jeg hengt opp i o-ringer og satt en stillegående 120mm-vifte foran. Blir minst like stillegående Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Så du vil ha en radiotor som har plass til 24 120mm vifter på ? Det nærmeste jeg kom var denne -Evo 1800 6282829[/snapback] Haha! Ja, jeg mente 24cmx12cm Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Haha! Ja, jeg mente 24cmx12cm 6284255[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå