Gå til innhold

Kommende "Comic" Filmer

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Tegnefilmserien har da gått på TV i mange, mange år.

Det må da ha vært mange som har sett på den da de var små?

Jaja, jeg har satt spoiler-tag på greia nå, så jeg ser ikke mening i noen videre diskusjon angående temaet. :)

EDIT: Kebab bør kanskje også sette en Spoiler-tag i sitatet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batman oppfølger (2008, DC comics) - Denne kan gå fryktelig galt. Er alltid første filmene som er lettest å lage, det blir vanskelig å finne noe originalt.

Wolverine (2007, Marvel)-Tviler på at de rekker en 2007 slipp, men denne filmen er den jeg ser mest frem til bortsett fra SR.

Magneto (2007, Marvel) - Tviler også på at denne kommer allerede neste år, ikke så interessert i den heller. Men kan bli bra.

Ghost Rider (2007, Marvel) - Denne blir for ekstrem for min sak.

Superman Returns (2006, DC comics) - Filmen jeg har ventet på nesten hele livet :) Trailerne ser ypperlig ut, men forventer ikke at den slår Superman filmen med Reeve i rollen.

Wonder Woman (2007, DC comic) - Lite interessert i denne.

Watchmen (200?, DC comic) - Kjenner lite til konseptet.

300 (2007, Dark Horse Comics) - Som over.

Fantastic Four 2 (2007, Marvel) - Den første var ikke allverden, men Alba i undertøy sier jeg aldri nei til.

The Punisher 2 (200?, Marvel) - Bommet litt med den første, han her er en av mine favoritter. Spørs om det blir noe av filmen.

Sin City 2 (2007, Dark Horse Comics) - Så som så, ikke de store forventningene.

Spider-Man 3 (2007, Marvel) - Denne blir bra, gleder meg vilt.

Transformers (2007, ) - Åpent kort dette her. Favorittene mine fra min barndom, alltid drømt om denne filmen. Men vet ikke helt, har litt dårlig følelse...

Og så for å legge til Hellboy 2: Den kan bli kos, om den blir noe av :)

6282591[/snapback]

Og en liten Spidey animert ting;

Edit; Og nei, det er ikke klipp fra Spiderman III, som mange tror. Her har de tatt litt fra Spiderman I og II, samt Aliens og Spawn filmene. Så får de det til å ligne fælt så mye på Venom fra tegneseriene.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Og ja, Venom blir nok med. Men det er Sandman som nok blir hovedskurken. Raimi er ingen fan av de siste par tiårene med skurker.
Lenke til kommentar

fant nettop ut at Witchblade skal bli en film som kommer i 07 eller 08 ..

jeg gleder meg så lenge de gjør ting etter bladet og ikke den ræva TVserien..

http://www.imdb.com/title/tt0494292/

witchblade%20promo.jpg

og like genialt er at det skal komme en "The Darkness" film ..

The Darkness er en spinnoff av Witchblade og jeg var en stuind hekta på serien..

kommer også et spill neste år .. (FPS)

http://www.imdb.com/title/tt0491962/

silvestri_darkness.jpg

Fathom, The Darkness, Witchblade og Tomb Raider er 4 serier som ofte krysses (Tomb raider som alle vet startet som spill før det ble en "comic")

Lenke til kommentar
Tror det, når sanden kom inn gjennom nøkkelhullet. Er det blitt en ny trend nå å lage snutter klippet sammen av mange filmer?

6289643[/snapback]

Var for en tid siden en som laget den der for å lure folk til å tro at den kom fra Spiderman III. Litt lett gjenomskuelig når det fant sted før filmen engang hadde begynt innspillingen. Men det værste var at folk gikk på den :)

Lenke til kommentar
Når jeg sa de som laget BB og SR så tenkte jeg på Legendary Picrures og ikke regisøren ;)

Ghost Rider (2007, Marvel) - håper indelig at de fiker hodet .. se på traileren .. patetisk!

Skal det være så skal det være! Trailern var tøff og det blir sikkert filmen også (*håpe modus*), med eller uten beinskalle...

6283128[/snapback]

Jeg har en stygg følelse at den kan bli den neste hulk :( CGI'n MÅ bli bedre.. Flammene og skjelletet virker litt forlite troverdig desverre.. Sykkelen has derimot var heltrå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...