Gå til innhold

Kommende "Comic" Filmer

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

for tiden har det kommet en del filmer bassert på tegneserie helter..

og de neste få årene kommer det en del til, bla

Batman oppfølger (2008, DC comics)

Wolverine (2007, Marvel)

Magneto (2007, Marvel)

Ghost Rider (2007, Marvel)

Superman Returns (2006, DC comics)

Wonder Woman (2007, DC comic)

Watchmen (200?, DC comic)

300 (2007, Dark Horse Comics)

Fantastic Four 2 (2007, Marvel)

The Punisher 2 (200?, Marvel)

Sin City 2 (2007, Dark Horse Comics)

Spider-Man 3 (2007, Marvel)

Transformers (2007, )

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wolverine (2007, Marvel) - Huff

Magneto (2007, Marvel) - Huff

Ghost Rider (2007, Marvel) - :dribble: Nicolas Cage i en slik film..? Yay, trailern ser RÅ ut!

Superman Returns (2006, DC comics) - Denne blir helt sikkert bra IOM at det er de samme som laget BB som skal lage (har laget) den

Wonder Woman (2007, DC comic) - Neh

Watchmen (200?, DC comic) - Ikke hørt om

300 (2007, Dark Horse Comics) - Samme som over

Fantastic Four 2 (2007, Marvel) - ...

The Punisher 2 (200?, Marvel) - Punisher 1 er en av de få gode Marvel filmene og jeg gleder meg :D

Sin City 2 (2007, Dark Horse Comics) - SC1 er den eneste filmen jeg har plakat av på veggen så; :dribble: x10

Spider-Man 3 (2007, Marvel) - Blir sikkert grei underholdning

Transformers (2007, ) - Stort potensiale her :w00t:

Ahhh så mye å glede seg til :D

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til 300. Frank Millers adapsjon av slaget ved Termopylene (ikke helt sikker på hvordan det skrives), der 300 spartanere forsvarte Hellas til siste mann mot persernes millionhær. Tror det kan bli bra. Mener at filmen regisseres av Zack Snyder, tar seg faktisk av Watchmen også, som har regissert Dawn of the Dead remaken.

Lenke til kommentar
Wolverine (2007, Marvel) - Huff

Magneto (2007, Marvel) - Huff

Ghost Rider (2007, Marvel) - :dribble: Nicolas Cage i en slik film..? Yay, trailern ser RÅ ut!

Superman Returns (2006, DC comics) - Denne blir helt sikkert bra IOM at det er de samme som laget BB som skal lage (har laget) den

Wonder Woman (2007, DC comic) - Neh

Watchmen (200?, DC comic) - Ikke hørt om

300 (2007, Dark Horse Comics) - Samme som over

Fantastic Four 2 (2007, Marvel) - ...

The Punisher 2 (200?, Marvel) - Punisher 1 er en av de få gode Marvel filmene og jeg gleder meg :D

Sin City 2 (2007, Dark Horse Comics) - SC1 er den eneste filmen jeg har plakat av på veggen så; :dribble: x10

Spider-Man 3 (2007, Marvel)  - Blir sikkert grei underholdning

Transformers (2007, ) - Stort potensiale her :w00t:

Ahhh så mye å glede seg til :D

6282773[/snapback]

Superman Return er laget av Bryan Singer men Batman Begins er laget av Christopher Nolan

men den listen etter mitt syn..

Batman oppfølger (2008, DC comics) - YAY!!

Wolverine (2007, Marvel) - Supert! men mye kan gå galt

Magneto (2007, Marvel) - samme som over..

Ghost Rider (2007, Marvel) - håper indelig at de fiker hodet .. se på traileren .. patetisk!

Superman Returns (2006, DC comics) - har STORT potensiale.. men kan gå helt på tryne

Wonder Woman (2007, DC comic) - Vandklig å velge riltig skuespiller tild en filmen.. hele filmen hviler på hovedrollen.

Watchmen (200?, DC comic) - Kan bli en stor film hvis den gjøres riktig

300 (2007, Dark Horse Comics) - Episk saga... desverre er det ikke de som bringer inn penga

Fantastic Four 2 (2007, Marvel) - Faen .. NEEEEIII!

The Punisher 2 (200?, Marvel) - Så desverre ikke den første .. men var en periode hektet på serien..

Sin City 2 (2007, Dark Horse Comics) - YAY! ..

Spider-Man 3 (2007, Marvel) - mindre optimistik nå enn før .. er Venom med eller ikke?

Transformers (2007, ) - Bay film desverre.... kommer til å bli flaggviftene møkk..

Lenke til kommentar

Når jeg sa de som laget BB og SR så tenkte jeg på Legendary Picrures og ikke regisøren ;)

Ghost Rider (2007, Marvel) - håper indelig at de fiker hodet .. se på traileren .. patetisk!

Skal det være så skal det være! Trailern var tøff og det blir sikkert filmen også (*håpe modus*), med eller uten beinskalle...

Lenke til kommentar
f*en så sykt mange tegneserie filmer det har kommet i de siste årene..

6283857[/snapback]

De tjener vel godt på det. ;) Selv syns jeg filmer basert på klassike tegneserier kan bli utrolig underholdene.

Batman oppfølger - Begins var jo Bra, så jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg.

Wolverine - Wolverine er jo den mest spennede i X-Men, men selv er jeg ikke så stor fan. Synd.

Magneto - Ikke noe forhold

Ghost Rider - Ikke noe forhold

Superman Returns - Supermann er jo jo super. Og fra bilder jeg har sett til nå lover dette bra.

Wonder Woman - Om det blir en het kvinne kan dette bli bra det.

Watchmen - Ikke noe forhold

300 - Ikke noe forhold

Fantastic Four 2 - Har ikke sett ener'n men etter hva jeg har fått med meg er Alba det som gjør filmen bra. Og ettersom at hun er med her også kan det jo bli noe å se på.

The Punisher 2 - Ikke noe forhold

Sin City 2 - Sin City var en herlig og vakker popcornfilm. Da er det bare å se om toer'n klarer å bli en verdig oppfølger.

Spider-Man - De to Spider-Man filmene har vært kjempegod underholdning. Og det at denne tar en litt mørkere retning kan passe den godt. Absolutt noe jeg gleder meg til.

Transformers - Ikke noe forhold. Dessverre tror jeg ikke dette blir noe for alle. Jeg forstår ikke hvordan de kan klare å få roboter som kan bli til fartøy å bli spennende i over en time.

Lenke til kommentar
Kebab. Venom blir med i Spider-Man 3. Ikke tvil. Det er sånn. Det vet alle. Mysteriet med den svarte drakten vet ingen. Det finnes flere andre bilder fra filmen hvor han har sin vanlige drakt.

6284189[/snapback]

med andre ord .. du vet ikke historien bak venom :p

vel det gjør jeg.. den sorte drakten er lagt fra noen mysterium...

(dvs blir spennende å se om han farger den sort selv eller om den bare blir sort :/ )

Lenke til kommentar

Traileren ser dritharry ut. Jeg skammer meg på vegne av Cage. Jeg ble faktisk flau av å se han i traileren. Han kommer til å ødelegge sitt gode navn og rykte.

6284856[/snapback]

"CGI" effektene ser ut som de har brukt en maske eller filma en dokke.

Lenke til kommentar
Kebab. Venom blir med i Spider-Man 3. Ikke tvil. Det er sånn. Det vet alle. Mysteriet med den svarte drakten vet ingen. Det finnes flere andre bilder fra filmen hvor han har sin vanlige drakt.

6284189[/snapback]

(dvs blir spennende å se om han farger den sort selv eller om den bare blir sort :/ )

6286228[/snapback]

Jeg tror det er du som bør lese historien bedre. Jeg kjenner historien bak Venom/Eddie godt nok. Spider-Man, når han blir infisert av dette snåle materiet, får ikke plutselig en svart drakt. Det svarte legger seg rundt ham, som et pledd. Det blir på en måte som huden hans. Det er langt ifra noen drakt som han kan ta av og på.

EDIT: Spoiler-tag, som ønsket.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

6284189[/snapback]

6286228[/snapback]

Jeg tror det er du som bør lese historien bedre. Jeg kjenner historien bak Venom/Eddie godt nok. Spider-Man, når han blir infisert av dette snåle materiet, får ikke plutselig en svart drakt. Det svarte legger seg rundt ham, som et pledd. Det blir på en måte som huden hans. Det er langt ifra noen drakt som han kan ta av og på.

6287066[/snapback]

du burde også vite at de skulle ikke bruke "symbiotet" i filmen ..

derfor er hvordan drakten blir sort ett tema..

Lenke til kommentar
For all del ikke bruk spoiler tags :roll:

6287137[/snapback]

Spoiler-tag? Det er jo bare det som skjer i tegneseriene da. Ikke noen stor "hemmelighet" å vite, det vel? Menmen, jeg skal jo gjøre som du sier. Slipper å få andre på nakken. :)

Kebab, selvsagt. Men likevel. Venom-"drakten" er fortsatt ikke en drakt han kan ta av og på til enhver tid. Det sorte materiet legger seg som sagt på Spider-Man og blir på en måte huden hans og tar kontroll over han. Den svarte drakten han har under klærne sine kan derfor umulig være Venom.. Eller?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...