Gå til innhold

Har du noen gang vært på TV?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, jeg har vært intervjuet på TV-Bergen en gang da jeg vant en lokal Jo-Jo konkurranse... jeg var vel 12 eller noe sånt den gangen.

Jeg var også tilfeldig forbipasserende på et "hvor i bergen er dette" innslag hvor de filmet skolen min. Tror dette også var på Tv-Bergen.

Jeg har også vært med som "publikum" på ettellerannet god-morgen norge program da jeg gikk på barneskolen. Vi satt rundt programlederne og greier.. husker ikke om jeg kom på tv, men jeg husker at jeg så alle klassekameraetene mine på tv :)

Lenke til kommentar

Ja, var på TV3 en gang for lenge siden, satt på aker brygge, var vel ca 6-7-8 år, så kom de bort til meg og begynte og spørre meg om masse ord og hva de betydde. (svensk var for meg på den tiden gresk)

Jeg blei jo bare pissed fordi at jeg fikk ikke spist isen min ifred og svarte bare "nei" ,"nei" ,"nei" ,"nei" .... helt til de gikk. :p

Så har jeg jo vært i bakgrunnen en del ganger, som så mange andre.

Var faktisk på Rikets RØst når de intervjuet russen, da dreiv jeg og noen kompiser og dansa i bakgrunnen.

Ellers har det vert en del lokal tv blablabla osv.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jah, flere ganger...

TV2, NRK, TVN er de jeg vet om..

Diverse nyhets greier og sånt for flere år siden, veldig fotogen på den tiden :p

På TVN var jeg når jeg og noen venner av meg "blåste" opp balonger som skulle slippes opp i luften med TVN merke på, på Bryne Torg..

På TV2 har jeg vert i sammenheng med noe lego greier..

Kom å intervjua meg..

Var et vongtog med alt av nye innen Lego osv.

På NRK var jeg i nyhetene en gang, husker ikke hvorfor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...