TOO TRILL Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er nesten 100% sikker på at jeg skal kjøpe det før sommerferien, men har none spørsmål. - Er det mange bugs i spillet? - Kan man fortsatt kjøre homebrews på de versjonene de selger nå tildags? - Er det et stort utforskningsområde? - Hvor mange timer gameplay kan jeg regne med? - Er det mye ekstra jeg kan gjøre? Slik som i GTA:SA? - Hvor er det billigste stedet jeg kan kjøpe det med frakt? Funnet til 340,-, noen billigere? Hvis jeg får svar fort nok blir det nok bestilt denne helgen. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er nesten 100% sikker på at jeg skal kjøpe det før sommerferien, men har none spørsmål. - Er det mange bugs i spillet? - Kan man fortsatt kjøre homebrews på de versjonene de selger nå tildags? - Er det et stort utforskningsområde? - Hvor mange timer gameplay kan jeg regne med? - Er det mye ekstra jeg kan gjøre? Slik som i GTA:SA? - Hvor er det billigste stedet jeg kan kjøpe det med frakt? Funnet til 340,-, noen billigere? Hvis jeg får svar fort nok blir det nok bestilt denne helgen. 6282416[/snapback] 1. Jeg har ikke merket noen bugs 2. Tror det ja, så lenge du har 2.0-2.6 3. Det er like stort som GTAIII, virker litt større en vice city 4. Mange! Du kan holde på i mange uker hvis du spiller litt hver kveld f.eks. 5. Du kan kjøre ut pizzaer og nudler, hente søppel, selge biler og sykler, samle inn biler og sykler, hidden packages og mere som jeg ikke kommer på. 6. Jeg kan ikke finne noen som selger det billigere en 340,- Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Finst det eit GTA spel som har initialane "LA", eller er de "SA" det er snakk om? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 det er det "nye" GTA spillet til PSP.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 men det heter da vice city stories? hvor har du LA fra`? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Han mener sikkert GTA:LC. Gta:vcs har ikke kommet ut enda. Og siden det er snakk om homebrew må det være en psp versjon. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg skulle skrive GTA: LS, men A er så nærme S så jeg skjønner at det ble misforståelser. Bra at BIgfatty skjønte det da;) Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 - Hvor er det billigste stedet jeg kan kjøpe det med frakt? Funnet til 340,-, noen billigere? 6282416[/snapback] Koster 200,- på Elkjøp i Sandefjord. Vet ikke hvordan det er på Elkjøp andre steder. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Seriøst??!!? Elkjøp-webshopen koster den 350kr da. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skrev feil. Mente 299,- Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 YEY, sendte en e-post til elkjøps kundeservice og fikk svar med en gang. I e-posten lurte jeg på om de kunne sette ned prisen på elkjøp like ved der jeg bor og det hadde de gjort. Prisen nå er 299,- Ha en fin dag. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) *alalala, feil tråd* Endret 12. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå