mozzdart Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 noen som kan gi meg link til en side jeg kan laste ned drivere til usb /ps/2?? jeg finner ikke drivere :S trenger den nå!! hjeelp!! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Du trenger å lete frem riktig forumseksjon å poste i. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er det en systemfil du mangler? Usbechi.sys? I så fall kan jeg sende ned via e-post om det er den du trenger Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 det er ikk en fil! det er driverne! hvis du kan finne drivere til usb til medion så send link er du/dere snill! :) =) =) =) Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 det er ikk en fil! det er driverne! hvis du kan finne drivere til usb til medion så send link er du/dere snill! :) =) =) =) 6282720[/snapback] hva er en "medion"? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Blokk, slett, delete, eject, terminate, neutralize. Du skriver utydelig, poster i feil forum og forklarer ikke hva problemet ditt er i det hele tatt. Moderator flytter/sletter nok tråden snart. Endret 10. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Flyttes fra ot-baren til windows, da det er en windowsdriver som trengs. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 jeg beklager så meget, for att jeg ikke setter ting jeg skriver i rett kategori. men det er for at jeg ikke har brukt dette forumet så mye.. men jeg prøver å lære meg det.!! og en Medion er en pc for de som ikke viste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå