Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei.. Hva er galt her ? Må jeg skifte skjermkort eller er det noe annet jeg kan gjøre ? mvh anki Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Høyreklikk på skrivebordet - Egenskaper - Fargeinstillinger eller noe sånt... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 har prøvd det meen det går ikke ann og stille på noe der Hadde samme problemet en gang før, men da hadde jeg et nytt skjermkort og da ordnet det seg. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Se om du har samme innstillinger. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Se om du har samme innstillinger. 6282312[/snapback] hvor finner du det der ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Prøv å høgreklikk på skrivebordet-->Egenskaper-->Instillinger-->Se under Fargekvalitet Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Høyreklikk skrivebordet->properties->settings->advanced->geforce 7800gt og i ditt tilfelle, kortet ditt. Ble slått på målstreken, hehe Endret 10. juni 2006 av samye83 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 pass også på å installere nyeste drivere (eller litt eldre for tnt2 kort ) det kan også hjelpe å sette opp oppløsningen, det kan du gjøre uansett, da jeg tviler på at du skal brule så lav oppløsning, og høyere oppløsninger bedre uansett om det er 16 farger eller millioner av dem Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 det går ikke ann og sette opp oppløsningen eller fargene.. skal prøve med noen drivere nå Det er et internt skjermkot i hovedkortet Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Da må du finne riktig driver, er det integrert så skjønner jeg hvorfor du ikke får stilt på fargen. 256 farger gir ikke akkurat fine bilder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 har fått fiksa det nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 ja det gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå