GreenEye Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei. Trenger hjelp til to ting Har kjøpt denne hos Clas Ohlson: http://www.zitate-online.de/shop/angebot/1...er_dft_709.html 1. Har kjøpt meg en 7" LCD tv for bil. Noen som har noen erfaringer med denne? Ønsker å få inn best mulig tv signaler med den. Finnes det noen antenner som er bedre enn andre? Bruker den vanlige radio-antenna som sitter på bilen fra før. Bildene er så der. Veit at det ikke er like sterke signaler over alt, men finnes det noen antenner (for eks en tv-antenne for bil) som fungerer bedre for slike tv'er enn andre? Greit å ikke ha brukbare signaler i 1.min så må man vente noen minitter igjen før man ser noe.. 2. Skal kjøpe meg en DVD-spiller som jeg kan koble på den. Noen som har noen tips hvor jeg kan få kjøpt en billig DVD-spiller som fungerer bra på denne? Bare en sånn man plugger innpå... På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Fredcole Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har ikke snøring. Men har et annet Spørsmål.. Hvis du HAR tv allerede original i en audi med nrk og tv2.. Kan du kjøpe en antenne eller forsterker eller noe for å få flere kanaler? Parabol i bilen Hehe dette var sikkert et veldig dumt spørsmål, men idag får man jo alt mulig.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har ikke snøring. Men har et annet Spørsmål.. Hvis du HAR tv allerede original i en audi med nrk og tv2.. Kan du kjøpe en antenne eller forsterker eller noe for å få flere kanaler? Parabol i bilen Hehe dette var sikkert et veldig dumt spørsmål, men idag får man jo alt mulig.. 6323451[/snapback] Man kan kun få inn Nrk1, Nrk2, TvNorge og TV2 i bilen foreløpig Nrk2 og TvNorge får du bare inn i sentrale strøk Så du bør være fornøyd med dine tv signaler Lenke til kommentar
Fredcole Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hehe Ja her er vel større sjans å få inn Russisk tv enn Nrk2. Men det er vel ca d samme uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå