_Evolution_ Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Dette er sikkert noe alle her burde kunne, men jeg kan det ikke; Hvorfor skifter skinnet hele tiden når jeg blar meg igjennom diskusjon.no. Noen ganger holder det seg normalt i ett par minutt, men så blir det på'n igjen. Veldig plagsomt. noen som kan hjelpe? edit: hvordan kan man velge? går det ann? her er ett bilde om hvordan det ser ut nå: Endret 10. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Du velger nede i venstre hjørne, nedanfor der det står kor mange som leser tråden. Edit: Eg veit ikkje heilt, men er kanskje cookies som "lagrer" kva skin ein vel, so det må vere aktivert. Endret 10. juni 2006 av incanus Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 takk for svar. Nå ble det helt uten videre vanlig igjen, men hvis det forandrer seg vet jeg hvor jeg skal trykke, takk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg