Gå til innhold

Fotball spill x360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir litt revet med alt styret med VM-Fotball så lurte på om å skaffe meg et fotballspill til 360. Nå er det ikke så mange å velge mellom.

Burde jeg vente til det kommer et bedre spill en Fifa 06 eller er det helt greit?

6281879[/snapback]

hvis du skal vente på noe nytt så kan du vente i evigheter. det kommer nye spill hver uke/mnd./år og selvfølgelig er disse mye bedre men et sted må du starte. kjøp FIFA ´06 og vent på ´07

Lenke til kommentar
Blir litt revet med alt styret med VM-Fotball så lurte på om å skaffe meg et fotballspill til 360. Nå er det ikke så mange å velge mellom.

Burde jeg vente til det kommer et bedre spill en Fifa 06 eller er det helt greit?

6281879[/snapback]

Begge er "styr unna" men hvis du absolutt må ha så kjøp den nyeste,selv om den er litt dyrere.

Spillbare demoer ligger på marketplace.

Selv venter jeg på PES6.......

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Begge er "styr unna" men hvis du absolutt må ha så kjøp den nyeste,selv om den er litt dyrere.

6282050[/snapback]

Dette blir for dumt å si....tror neppe du eier en 360...

Fifa WC er ett mye bedre fotballspill enn Fifa 06 på gameplay. Eneste minus er at det kun er landslag og ikke klubblag, men er det ett VM spill så er det ett VM spill... Grafikken er også uendelig mye bedre enn ALLE andre fotballspill. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med spillet. Også veldig gøy på Live.

Du kan selvfølgelig vente på PES 6, men hvorfor ikke kjøpe FIFA WC til 349kr på elkjøp å spille det mens du venter?

Lenke til kommentar

Jeg var en FIFA-fan helt til jeg bikket over til PES-serien med PES3-PES5, og det var jo rett og slett fordi det var bedre spill.

MEN - og det er et stort men. På Xbox 360 er faktisk VM-spillet et veldig godt spill. Det skiller seg ut fra andre FIFA-spill på flere positive måter, og det er selvsagt et stort pluss at grafikken har kommet enda et hakk videre.

Så konklusjonen på meningene mine er at VM-spillet til 360 absolutt er et godt kjøp og verdt å spille, selv om jeg i utgangspunktet er fan av Pro Evo-serien.

Lenke til kommentar

6282050[/snapback]

Dette blir for dumt å si....tror neppe du eier en 360...

Fifa WC er ett mye bedre fotballspill enn Fifa 06 på gameplay. Eneste minus er at det kun er landslag og ikke klubblag, men er det ett VM spill så er det ett VM spill... Grafikken er også uendelig mye bedre enn ALLE andre fotballspill. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med spillet. Også veldig gøy på Live.

Du kan selvfølgelig vente på PES 6, men hvorfor ikke kjøpe FIFA WC til 349kr på elkjøp å spille det mens du venter?

6283262[/snapback]

Gjesp.......ville forresten ikke hatt Fifa gratis engang,unntaket er hvis jeg kan selge den med engang.

Hva skal du med LIVE når du ikke eier en 360 .....

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Kjøpte World Cup 2006. Likte det i ca 30 min, men så ble det utrolig kjedelig akkurat som de andre Fifa spillene. Det beste fotballspillet til X360 er PES5, som da egentlig er til Xbox :). EA Sports ser aldri ut til å lære hvordan fotball fungerer. PES6 kan ikke komme fort nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...