Mr.Sparkle Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hei hei! Har tittet på litt forkjellige mobiler og funnet meg en jeg liker godt, men har noen spørsmål angående visse funksjoner på telefonen.. 1. Kan man forandre alarmklokke-melodi på D600? 2. Kan man forandre meldingslyd? 3. Er kamera ca like bra som på K750i? Vet Samsung mangler autofokus.. 4. Er tastene store? Navigasjonstastene? Har ganske så store hender.. 5. Har telefonen noe "arbeidslys"? En diode eller to er veldig kjekt.. 6. Noen negative ting med denne telefonen? (3G, radio og java-ytelse bryr meg ikke ) Skriver opp fler når jeg kommer på dem Takker for alle svar! Endret 10. juni 2006 av Mr.Sparkle Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei hei! Har tittet på litt forkjellige mobiler og funnet meg en jeg liker godt, men har noen spørsmål angående visse funksjoner på telefonen.. 1. Kan man forandre alarmklokke-melodi på D600? 2. Kan man forandre meldingslyd? 3. Er kamera ca like bra som på K750i? Vet Samsung mangler autofokus.. 4. Er tastene store? Navigasjonstastene? Har ganske så store hender.. 5. Har telefonen noe "arbeidslys"? En diode eller to er veldig kjekt.. 6. Noen negative ting med denne telefonen? (3G, radio og java-ytelse bryr meg ikke ) Skriver opp fler når jeg kommer på dem Takker for alle svar! 6281841[/snapback] 1. Ja, det er noen få å velge i mellom. 2. Her er det også noen få å velge i mellom. 3. Nei, kameraet er en del dårligere. Kameraet på RAZR V3x er også bedre enn D600 sitt.. 4. Tastene er som på D500. For min del syns jeg de kan være litt knotete, spesielt med kanten øverst som kommer av at det er en skyvetelefon. 5. Telefonen har et kameralys, men ikke noe mer enn det. 6. Kjøp D600E, så får du med EDGE! Ellers så mangler den radio og 3g... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Supplement til >Jones<. 1: Du kan også velge mp3-filer som alarmmelodi. 4: Tastene er ikke så verst. Er du opptatt av lyd, så bråker de faktisk litt. Særlig på "fronten", altså ikke nummertastene. De avgir en markant lyd. Skulle man finne på å surfe på nettet med slideren oppslått, så vil man bråke i et stille rom. Nummertastene avgir halvparten av lyden. Veldig flisespikkeri. 3: Kameraet på 2 MP krever mye lys og særlig kontraster. Men det er vel sånn som på alle andre mobilkameraer... 5: Mobilen har ikke arbeidslys. Men hvitlyset i skjermen er ganske bra, så den kan opplyse et rom (3 cm framfor deg), men ikke som en lommelykt, nei. 6: Mangler radio og IR, for min del. Ganske savnet òg. For føre det opp som krav til min neste mobil. Blåtann virker greit, det, men. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hos meg er det mye mer lyd når navigasjonstasten beveges opp eller ned. Til sidene er den litt stillere. Nummertastene er ganske gode Legger til at du ikke kan bruke mp3spilleren i bakgrunnen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå