Gå til innhold

[løst]Hvorfor er tråder jeg deltar i borte i mine innleg

Anbefalte innlegg

Hepp:

Har lengre hatt misstanke om at en rekke tråder ikke dukker opp i mine innlegg (som jeg benytter mye). Kan dette ha noe med at jeg ikke har skrevet i dem på en stund?

Eks Kommer ikke denne opp på mine innlegg, selv om det er noe som skriver i den :(

Link

Om noen har tatt opp dette før, beklager jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Ueland innførte "Mine innlegg" -begrensningen som gjorde at man selv kunne bestemme hvor lang tid siden det skulle være at du postet i en tråd for at en tråd skulle forsvinne fra dine innlegg har det vært standard å ha den på 2 måneder. Det vil si at tråder du ikke har svart i på to måneder ikke vil vises i "Mine innlegg" lenger. Du kan riktignok velge 3, 4, 5, 6 måneder og "fra alltid".

Ueland lovet oss en cookie for en stund siden som gjorde at funksjonen skulle huske hvordan du skulle ha det, men det er enda ikke kommet.

Jeg foreslo forøvrig at den skulle settes på "fra alltid" som standard for å unngå unødvendige mengder poster hvor folk etterhvert lurte på hvorfor innlegg forsvant derfra og unngå annen forvirring og irritasjon. Dette har heller ikke blitt gjort.

Forøvrig er det en stund siden du har svart i sykkeltråden din Øyvind, kommet mange nye innlegg der. Kanskje du ikke har postet nettopp fordi det er så lenge siden du har postet i den at den har forsvunnet fra mine innlegg? ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...