anders! Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Haha! Så enkelt ja! Bra at dere er personer som ikke blir sure når jeg stiller dumme spørsmål! Lenke til kommentar
benz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Angående viftestøy: jeg har det kabinettet med 2 x 120mm ADDA-vifter og kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å bytte de ut med noe annet. I så fall må det være et poeng å få inn noe vannkjøling i stedet. Mitt eneste støyproblem forsvant da jeg fikk fjernet chipsetvifta og satt på en Zalman kjøleribbe. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Enig i at de ADDA-viftene ikke lager mye støy. De blir overdøvet av min Hiper 580W, uansett load. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Enig i at de ADDA-viftene ikke lager mye støy. De blir overdøvet av min Hiper 580W, uansett load. 6296605[/snapback] Selvsagt, men for oss som har virkelig stillegående systemer er det veldig merkbart Lenke til kommentar
btwist Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er de 120mm adda viftene som følger med 2pins eller 3pins? Vurderer selv det kabinettet Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er de 120mm adda viftene som følger med 2pins eller 3pins?Vurderer selv det kabinettet 6310109[/snapback] 3 Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Da jeg tidligere hadde dette kabinet som vi snakker om benyttet jeg denne viftestyringen. Som jeg var svørt fornøyd med. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...2UK&mcat=15s230 Den har en liten vifte i front som surrer å går på et vanvitig turtall. Den er bare å fjerne ledningen på, den har 3 punkts kobling som standard vifter har. Så en kan i prinsippet koble på 4 vifter. Men det finnes nok mange andre gode der ute også. Microplex solgte en stund en intern versjon av denne saken her. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=mctbanxl&mcat= Et produkt som jeg vil styre dere langt unna ! Dette fordi jeg har jobbet med å få produktet til å funke på 3 forskjellige datamaskiner, uten å lykkes. Det er ustabilt og ikke til å stole på! Viftene justerer ikke altid opp hastigheten når temperaturene stiger under last osv... Hadde produktet FUNKET og vært STABILT så ja, det har mange kule funksjoner osv som svært få andre kontrollere har. MEN DET FUNKER BARE IKKE SOM DET SKAL ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå