Kebab GUD Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Clerks2 er rett rundt hjøret.. http://www.clerks2.com/ Personlig må jeg si at jeg elsker Clerks og faktisk alle Kevin smith sine filmer.. og jeg skall garrant se denne, (og den fikk 8 minutters applaus i Canne ) Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Gleder meg mye til denne filmen. Elsket Clerks og alle de andre filmene til Kevin Smith (har ikke sett Jersey Girl enda). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 når det gjelder Jersey Girl .. så er det den eneste "seriøse" filmen han har laget .. og er ikke halvt verst .. men savnet fort Jay og silent bob Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jay and Silent Bob er bare best, snooch to the nooch! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jay and Silent Bob er bare best, snooch to the nooch! 6281840[/snapback] En kollega av meg er en 100% kopi av silent bob, hadde du satt dem ved siden av hverandre kunne du ikke sett forskjell på dem. Og det morsomste av alt er at jeg enda ikke har hørt han si et ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå