Gå til innhold

Problem med Creative Zen Vision:M Firmware


Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Fikk min nye mp3 spiller i posten idag, og gleder meg som et barn til å prøve den. Gleden var derimot kortvarig.

 

Når mp3-spilleren startet opp sto det "Firmware problem", og den booter rett i "recovery mode". Greit tenkte jeg, og lastet ned nyeste firmware for å installere det.

Da fikk jeg derimot beskjed om at mp3-spilleren ikke er tilkoblet, dette til tross for at den har kontakt med datamaskinen.

Det står foresten "Your player is not connected. Please connect your Zen Vision:M to the computer" når jeg forsøker å gå inn på Media Exploreren også.

 

Har installert alt av medførende programvare.

 

Noen som kan hjelpe?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann godtfolk!

Fikk min nye mp3 spiller i posten idag, og gleder meg som et barn til å prøve den. Gleden var derimot kortvarig.

 

Når mp3-spilleren startet opp sto det "Firmware problem", og den booter rett i "recovery mode". Greit tenkte jeg, og lastet ned nyeste firmware for å installere det.

Da fikk jeg derimot beskjed om at mp3-spilleren ikke er tilkoblet, dette til tross for at den har kontakt med datamaskinen.

Det står foresten "Your player is not connected. Please connect your Zen Vision:M to the computer" når jeg forsøker å gå inn på Media Exploreren også.

 

Har installert alt av medførende programvare.

 

Noen som kan hjelpe?

 

På forhånd takk!

6281587[/snapback]

 

Send en mail til Creative support!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
Heisann godtfolk!

Fikk min nye mp3 spiller i posten idag, og gleder meg som et barn til å prøve den. Gleden var derimot kortvarig.

 

Når mp3-spilleren startet opp sto det "Firmware problem", og den booter rett i "recovery mode". Greit tenkte jeg, og lastet ned nyeste firmware for å installere det.

Da fikk jeg derimot beskjed om at mp3-spilleren ikke er tilkoblet, dette til tross for at den har kontakt med datamaskinen.

Det står foresten "Your player is not connected. Please connect your Zen Vision:M to the computer" når jeg forsøker å gå inn på Media Exploreren også.

 

Har installert alt av medførende programvare.

 

Noen som kan hjelpe?

 

På forhånd takk!

6281587[/snapback]

 

 

Jeg har samme problem ..

 

Pc'en registrerer at spilleren er koblet på. (Får spm. om hva jeg vil gjøre)

Men når jeg starter installasjonsprogrammet for firmware får jeg bare bekjed om at

"Your player is not connected. Please connect your Zen Vision:M to the computer"

 

Noen som vet råd ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Detta funker! :)

 

 

 

kept on saying the player is not connected. There was *nothing* I could do on that PC to ever recover from that and I tried everything mentioned in this thread.

 

So, this worked for me:

 

On another XP SP2 PC I had with WMP 11 installed:

 

1.) Uninstall WMP 11 and WMP 11 runtime using control panel

2.) Reboot

3.) Plug in player. It recognised it and loaded the MTP driver

4.) Started the upgrade process and it could detect the player

5.) Clicked upgrade and it worked without a problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...