Gå til innhold

Kvinne dras fra hverandre


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler, så litt på de andre klippene fra han på youtube... Blir for dumt. Gå opp veggen, flyte i luften? Nei...

 

Spør du meg så sier jeg skuespill...

6281648[/snapback]

 

Fyr på, jeg vet ikke hva det er men antar noe med illusjon. Kan vel ikke lure et kamera da, eh?

Lenke til kommentar

Fant ikkje noko på norsk

 

Magic, including the arts of prestidigitation and conjuring, is the art of entertaining an audience by performing illusions that baffle and amaze, often by giving the impression that something impossible has been achieved, almost as if the performer had magic or supernatural powers. Yet, this illusion of magic is created entirely by natural means. The practitioners of this mystery art may be called magicians, conjurors, illusionists or prestidigitators. Artists in other media such as theatre, cinema, dance and the visual arts increasingly work using similar means but regard their magical techniques as of secondary importance to the goal of creating a complex cultural performance.
Lenke til kommentar
Hu kjerringa har jo vært på tv, hu har ikke bein fra før..

6281705[/snapback]

 

Det var det første jeg tenkte på når jeg så den.. There vi have it.

Men det er en ting jeg spekulerer på er - hvordan hun klarte å gå, hvis hun hadde ikke bein? Tror det var 2 personer som hadde på seg grønne klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...