Gå til innhold

Overføring av kontakter mob-sim

Anbefalte innlegg

Jeg har en Samsung D500. Forsåvidt fornøyd, men synes menyen er lite brukervennlig.

Jeg har et spørsmål. Ønsker å kopiere alle fine kontakter fra telefonen til sim-kortet mitt som står i telefonen. Dette virker umulig. Alle mine kontakter er lagret på telefonminne og ikke på sim-kortet. Hvordan får jeg overført disse til kortet?

Har forsøkt å finne ut av det, men eneste valget jeg får i menyen er å kopiere FRA sim-kortet TIL telefonen...jeg skal det motsatte!

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Samsung D500. Forsåvidt fornøyd, men synes menyen er lite brukervennlig.

Jeg har et spørsmål. Ønsker å kopiere alle fine kontakter fra telefonen til sim-kortet mitt som står i telefonen. Dette virker umulig. Alle mine kontakter er lagret på telefonminne og ikke på sim-kortet. Hvordan får jeg overført disse til kortet?

Har forsøkt å finne ut av det, men eneste valget jeg får i menyen er å kopiere FRA sim-kortet TIL telefonen...jeg skal det motsatte!

Noen tips?

6281099[/snapback]

Har ikke særlig mye peiling på Samsung D500 akkurat, så jeg skal ikke uttale meg så mye som akkurat dette. Finnes det ikke en funskjon (evt. rett under den du nettopp har funnet) som virker motsatt vei enn fra SIM til telefon?

Vet at dette er mulig på SE og Nokia, ville værtt rart om det ikke hadde vært samme muligheten på Samsung.

Får se om noen andre vet det da. ;)

EDIT: Innlegg 100! ;)

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Noen tips?

6281099[/snapback]

Er et alternativ som man kan overføre fra SIM til telefon, men ikke motsatt. Samme gjelder det med nyere modeller som: E720, E730, D600.

Tror Samsung har ikke "giddet" å legge ved denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Noen tips?

6281099[/snapback]

Har ikke særlig mye peiling på Samsung D500 akkurat, så jeg skal ikke uttale meg så mye som akkurat dette. Finnes det ikke en funskjon (evt. rett under den du nettopp har funnet) som virker motsatt vei enn fra SIM til telefon?

Vet at dette er mulig på SE og Nokia, ville værtt rart om det ikke hadde vært samme muligheten på Samsung.

Får se om noen andre vet det da. ;)

EDIT: Innlegg 100! ;)

6282692[/snapback]

Ja en slik motsatt overføring fantes på min Sony Ericsson tidligere, men ikke på Samsung. Hvordan gjør en det da?

Noen tips - bortsett fra den tunge måten som ingen har lyst å gjøre...

Lenke til kommentar
Ja en slik motsatt overføring fantes på min Sony Ericsson tidligere, men ikke på Samsung. Hvordan gjør en det da?

Noen tips - bortsett fra den tunge måten som ingen har lyst å gjøre...

6285680[/snapback]

Jeg er ikke sikker, men tror den eneste sjansen din er å overføre en og en :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...