Gjest Slettet+8745264 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg er interessert i å få sammensmeltet et bilde med en mørk blå farge, altså på en måte å fade en blå farge mot bildet (slik at blåfargen blir gjennomsiktig, og at bildet under syns gjennom). På en måte som Color Replacement Tool, bare slik at det blir jevnt over det hele. Har prøvd å fade en overliggende layer med blå farge mot bildet, som ligger i en layer under, uten store resultater.. Muligens litt fjern forklaring, men er det noen som har peil på hvordan jeg kan fixe dette? Endret 10. juni 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Set ned Opacity for det øvste layeret i Layer-paletten, eller prøv deg fram med ulike Blending modes (det feltet i Layer-paletten der det står Normal). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Knall, der var funksjonene jeg lette etter.. Takk! EDIT: Leif Endret 10. juni 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå